  • Data: 2011-06-21 07:56:06
    Temat: Re: Canon, przesiadka na cyfrę, obiektywy, pytania
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem kiedyś te szkła na analogu. Dziwne, że chcesz zostawić 100-300. Dla
    mnie na APS-C był prawie zupełnie nieprzydatny (słaba rozdzielczość na
    długich ogniskowych, zakres dziwny i brak stabilizacji).

    Szczerze mówiąc pierwszy błąd już popełniłeś - Canon. Ja bym radził szybko
    sprzedać to co masz i raczej wejść w Nikona. Jeśli upierasz się przy Canonie
    i zależy ci na długich ogniskowych, to kup sobie zestaw kitów IS 18-55 i
    55-250.
    28-135 nie polecam - miałem właśnie z 50D. Zakres na APS-C nieciekawy, a
    rozdzielczość powyżej 50mm słaba.

    Ja kiedyś popełniłem podobny błąd pomimo ostrzeżeń kolegów - miałem
    analogowego Canona, więc cyfrówkę kupiłem również tej marki. Okazało się, że
    szkła do analoga, na APS-C mi nie odpowiadają i z czasem i tak się ich
    pozbyłem. Teraz mam cały nowy zestaw (za wyjątkiem jednej stałki) i pewnie u
    ciebie skończy się tak samo.

    --
    Lol