  • Data: 2011-06-21 08:48:54
    Temat: Re: Canon, przesiadka na cyfrę, obiektywy, pytania
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Jun., 09:20, "Arkadiusz Mizerski" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > Witam serdecznie fachowców od fotografii
    >
    > Przez ładnych parę lat jako amator używałem analogowego body Canon 30. Do
    > niego miałem 2 obiektywy:
    > 1. EF 28-105 mm f/3.5-4.5 II USM
    > 2. EF 100-300 mm f/4.5-5.6 USM
    > Jak dla amatora w zupełności mi wystarczały, zresztą miały opinię dobrych
    > szkieł klasy amatorskiej (na pewno lepszych niż wszelakie kity). Jednak
    > nastała pora, aby przesiąść się na "digital". :-) Zakupiłem więc body Canon

    masz dobre body , ktore zasluguje na lepsze obiektywy niez wymieiles.
    otrzymasz tyle roznych propozycji ilu odpwiadajacych.
    Sugerowalbym zakup obiektywow przeznaczonych dla aparatow cyfrowych.

    najtanszy zestaw o b dobrej jakosci ( znakomita relacja jakosci do
    ceny ) :
    1. 17-50/2,8 tamron ( starczy bez stabilizacji , nowszy ze
    stabilizacja , troche drozszy )
    2. 70 -200/4 Canon ( z lub bez stabilizacji )

    wlasciwie tymi obiektywami pokryjesz caly najczesciej potrzebny zakres
    ( z wyjatkiem latajacych samolotow - przydalaby sie dluzsza
    ogniskowa) , mozna powiedziec reprezentuja one dla aps-c aktualny
    stan techniki i mozliwosci.
    Oczywiscie sa obiektywy nieco lepsze , ale ten niewielki przyrost
    jakosci ( ew jasnosci dla 70-200 ) okupiony jest dwukrotnym wzrostem
    ceny i wzrodtem ciezaru/wymiarow .

    Zestaw , ktory wymienilem wystarczy na pare ladnych lat.