  • 21. Data: 2009-08-25 18:28:30
    Temat: Re: Canon S90 bitching
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze cichybartko:

    > Zdjęcia które pokazał służą za kontrprzykład.

    Nie no z tym dyskutować nie będę :) oczywistością jest że szeroki kąt
    nie służy typowemu portretowi, no ale prawdziwy fotograf powinien unikać
    schematów.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 22. Data: 2009-08-26 09:18:24
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Mikolaj Tutak:

    > Jaki procent prezentowanych tam portretów jest wykonany czymś węższym
    > niż odpowiednik 60mm na małym obrazku?

    Ale tam wiekszość fotek jest formatów wiekszych niż FF. Porownywanie
    obiektywów do portretów wyłącznie po ekwiwalencie ogniskowej jest śmieszne.
    Dla mnie szklo portretowe to okolice 80-90mm i stosownej GO, oczywiście
    czasem można użyć 50mm i 200mm. Dlatego właśnie w kompakcie do kieszeni
    odpowiada mi zakres 5-6x od 28mm. Obiektyw w LX3 to IMO porazka - dla mnie
    24mm jest duuuuuzzzzooo mniej potrzebne niz ogniskowe 60-150mm.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 23. Data: 2009-08-26 16:59:31
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mikolaj Tutak:

    > Ale tam wiekszość fotek jest formatów wiekszych niż FF.

    No ale jakie to ma znaczenie jak gość robi standardem?

  • 24. Data: 2009-08-27 06:33:36
    Temat: Re: Canon S90 prajsing
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@g...pl>

    TomekM <t...@g...com> napisał(a):

    > Po pierwsze jest wyra=BCnie mniejszy,

    TO chyba tylko tak pozornie wyglada. Naprawde to malo roznia sie gabarytowo
    http://www.dpreview.com/news/0908/09081906canons90ha
    ndson.asp

    szwayko

  • 25. Data: 2009-08-27 08:53:33
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > No ale jakie to ma znaczenie jak gość robi standardem?

    Zdjecie robione standardem do sredniego formatu wyglada innaczej niz robione
    ekwiwalemtem tej ogniskowej przez LX-3...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 26. Data: 2009-08-27 16:34:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mikolaj Tutak:

    > Zdjecie robione standardem do sredniego formatu wyglada innaczej niz robione
    > ekwiwalemtem tej ogniskowej przez LX-3...

    O, to ciekawe... Czemżesię różni?

  • 27. Data: 2009-08-27 17:19:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-27 18:34:16 +0200, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > O, to ciekawe... Czemżesię różni?

    Nie wiesz? Głembiom. I plastykom.
    ;-)

    de Fresz

  • 28. Data: 2009-08-27 18:24:09
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze de Fresz:

    > Nie wiesz? Głembiom. I plastykom.

    Co wybitnie widać na zdjęciach Mroczka który walczy z GO jak może...

  • 29. Data: 2009-08-28 08:48:19
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze de Fresz:

    > Co wybitnie widać na zdjęciach Mroczka który walczy z GO jak może...

    Taaa robi portrety sprzetem z pokłonami. Brniesz w _slepy_ zaułek.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 30. Data: 2009-08-28 19:04:37
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mikolaj Tutak:

    > Taaa robi portrety sprzetem z pokłonami. Brniesz w _slepy_ zaułek.

    W całej książce jest jak dobrze pamiętam jeden jedyny portret (syna) na
    którym jest mała GO i teleobiektyw.