  • 1. Data: 2009-08-20 11:09:59
    Temat: Ile jest warta obecnie Sigma SD14 ?
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    Znajoma chce abym jej zorganizowal sprzedaz uzywanego ale w idealnym
    stanie body + obiektyw, czy mozecie mi napisac ile obecnie jest warte

    samo body

    sam obiektyw Sigma 105 mm f/2.8 EX DG Macro

    body + obiektyw z pokrowcem + ladowarka i karta CF 4GB Kingston 266x

    - Telemach -

  • 2. Data: 2009-08-20 11:56:54
    Temat: Re: Ile jest warta obecnie Sigma SD14 ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Telemach pisze:

> [...]
    >
    > sam obiektyw Sigma 105 mm f/2.8 EX DG Macro
    >
    > body + obiektyw z pokrowcem + ladowarka i karta CF 4GB Kingston 266x

    Jest warte tyle ile ktoś da. Jest to sprzęt tak niszowy, że jakiekolwiek
    wycenianie mija się z celem, choć możesz policzyć sprawdzając jaka jest
    roczna utrata wartości aparatów (generalnie) i obliczyć % pierwotnej
    ceny za jaką mogłaby twoja znajoma wystawić.
    Tylko tak jak mówię - sprzęt niszowy i nie da się tak wycenić. Można
    wstawić na Allegro od 1zł i ustawić cenę minimalną na wartość obliczoną
    w ten sposób, w jaki podałem wyżej. Jak nie dojdzie do ceny minimalnej,
    to NIE MUSI, ale MOŻE sprzedać najwyżej licytującemu. Ten licytujący
    jest z kolei zobowiązany do zakupu po wylicytowanej cenie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-08-20 12:12:08
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Telemach napisał(a):

> [...]
    > sam obiektyw Sigma 105 mm f/2.8 EX DG Macro
    > body + obiektyw z pokrowcem + ladowarka i karta CF 4GB Kingston 266x

    Poszukaj w historii all*gro

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-08-20 12:13:27
    Od: "Quent" <x...@x...com>

> [...]
    >
    > sam obiektyw Sigma 105 mm f/2.8 EX DG Macro
    >
    > body + obiektyw z pokrowcem + ladowarka i karta CF 4GB Kingston 266x

    Zobacz to:
    http://www.allegro.pl/item674440253_sigma_sd14_18_20
    0_os_500dg_super_stan_idealny.html
    ...ale ogolnie to dokladnie tak jak pisal Pawel.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2009-08-20 18:40:25
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Paweł W. wrote:
> [...]
    > roczna utrata wartości aparatów (generalnie) i obliczyć % pierwotnej
    > ceny za jaką mogłaby twoja znajoma wystawić.

    Ostatnio jakoś była akcja wyprzedaży i nówki były po kilkaset EUR, tyle że
    do nas np nie trafiły w końcu. Spadło więc okrutnie.

    > Tylko tak jak mówię - sprzęt niszowy i nie da się tak wycenić. Można
    > wstawić na Allegro od 1zł i ustawić cenę minimalną na wartość obliczoną
    > w ten sposób, w jaki podałem wyżej. Jak nie dojdzie do ceny minimalnej,

    To sprzedający płaci od niej haracz. Dzięki temu na allegro nie ma za
    wielu oszołomów, którzy ustalają minimalną na nierealną kwotę.

    > to NIE MUSI, ale MOŻE sprzedać najwyżej licytującemu.

    Jak się dogadają.

    > Ten licytujący
    > jest z kolei zobowiązany do zakupu po wylicytowanej cenie.

    Nie jest. Co więcej -> w takim wypadku nie ma oficjalnej umowy.

    d.

  • 6. Data: 2009-08-20 20:13:36
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Aug., 13:09, Telemach <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > sam obiektyw Sigma 105 mm f/2.8 EX DG Macro
    >
    > body +  obiektyw z pokrowcem + ladowarka i karta CF 4GB Kingston 266x

    cena zalezy nie tyle od aparatu ile od naiwnosci kupujacego.
    jesli uda sie przekonac kogos zamoznego to dostaniecz kase jak za
    nowy .
    jesli bedziesz sprzedawal tzw golod...wi to dostaniesz pare zlotych.

    Czyli relnie osiagalna cena nie zalezy wylaczenie od sprzedawanego
    przedmiotu .
    Tzn paradoxalnie cena sigmy sd14 nie zalezy od sigmy sd14.

    jako cene startowa z obiektywem dalbym 3000 pln.

  • 7. Data: 2009-08-20 20:57:14
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 20 Sie, 22:13, XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > przedmiotu .
    > Tzn paradoxalnie cena sigmy sd14 nie zalezy od sigmy sd14.
    >
    > jako cene startowa z obiektywem dalbym 3000 pln.

    3000? To chyba akcja tylko dla jelenia. Sam korpus nie wart jest
    więcej niż kilkaset zł. Może w komplecie uda się go sprzedać za kwotę
    1700 zł. Maksymalnie.
    pozdrawiam
    Sławek

  • 8. Data: 2009-08-20 21:09:18
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 13:13:36 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    > przedmiotu .
    > Tzn paradoxalnie cena sigmy sd14 nie zalezy od sigmy sd14.

    Mnie zatkało...

    > jako cene startowa z obiektywem dalbym 3000 pln.

    Oczywiście jakiemuś zamożnemu gołod...wi?
    Piotr

  • 9. Data: 2009-08-21 07:19:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Aug., 22:57, drmoriarty <s...@g...com> wrote:

    > 3000? To chyba akcja tylko dla jelenia. Sam korpus nie wart jest
    > więcej niż kilkaset zł. Może w komplecie uda się go sprzedać za kwotę
> [...]

    cena jaka osiagasz zalezy od inwencji sprzedajacego.
    wszystko zalezy na jakim rynku oferujesz.

    mozesz sprzedac za pare zlotych albo i pare tysiecy
    najgorsze co moze byc to oferowanie przez grupy dyskusyjne.
    zawsze jest tam paru najmadtrzejszych , krorzy wiedza ze to jest nic
    nie warte.

    da sie sprzedac w ciagu 15 minut tanio
    albo troche zachodu i za przyzwoita cene.