  • 1. Data: 2009-06-28 12:29:53
    Temat: Canon 600/4L IS vs 600/4L
    Od: r...@o...pl

    Witam. Jakie różnice w jakości tych dwóch szkieł. Czy poza stabilizacją obecny
    model ma przewagę. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-28 14:40:37
    Temat: Re: Canon 600/4L IS vs 600/4L
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Witam. Jakie różnice w jakości tych dwóch szkieł. Czy poza stabilizacją
    > obecny
    > model ma przewagę. Pozdrawiam.

    szkełtych niestety nie miałem w ręku ale odkąd mam
    70-200 IS z cala pewnoscia wiem, ze nie chcialbym
    szkla 600mm bez stabilizacji niezaleznie od roznic
    optycznych.

    Roger

  • 3. Data: 2009-06-28 15:28:42
    Od: r...@o...pl

    Obecnie mam 300/4 L IS ale potrzebuje coś długiego (ptaki i inne tego typu).
    Pytam bo pojawił sie 600/L bez IS na allegro (koszt znacznie mniejszy niż nowy
    z IS). Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-06-28 16:55:12
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    600 mm i stabilizacja (z reki) to chyba w samo poludnie na plazy w
    Chałupach.
    W 99% przypadkow trzeba ten obiektyw postawic na staywie i to na baaaaaardzo
    stabilnym.
    O ile wiem to przyczepiajac do statywu trzeba stabilizacje i tak wylaczac?

  • 5. Data: 2009-06-28 17:15:32
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 28 Jun., 18:55, "PK" <p...@e...pl> wrote:
> [...]
    > stabilnym.
    > O ile wiem to przyczepiajac do statywu trzeba stabilizacje i tak wylaczac?

    bardzo celna wypowiedz

    ale jest ale

    z aps-c na IS da sie robic z reki na 1/600 moze 1/300 sek
    teoretycznie 1/150 sek ale to tylko teoria

    1/600 sek z reki w naszych warunkach oswietleniowych da sie czesto
    utrzymac.
    Bez IS potrzebujesz co najmniej 1/1200 sek - czyli slonce ew
    oswietlenie lampami blyskowymi

    z FF kryteria sa lagodniejsze.

    IS to kolosalna ulga , ale jesli sie nie ma tez da sie zyc , tyle
    tylko ze wiecej zdjec trafia do kosza.

    im dluzsza ogniskowa , tym IS bardziej sensowny tzn przynosi wyrazne
    korzysci w postaci ostrych zdjec.

    XXX

  • 6. Data: 2009-06-28 17:23:34
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    Jest jeszcze jeden aspekt takiego zakupu: do starych wersji supertele (bez
    IS-a) pono serwisy nie mają już części...

  • 7. Data: 2009-06-29 19:27:43
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Witam. Jakie różnice w jakości tych dwóch szkieł. Czy poza
    > stabilizacją obecny model ma przewagę. Pozdrawiam.

    A moze 400/2.8 i TC x1.4?
    Chyba nawet taniej wyjdzie, wiec szansa na IS jest.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 8. Data: 2009-06-30 10:38:51
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A moze 400/2.8 i TC x1.4?
    > Chyba nawet taniej wyjdzie, wiec szansa na IS jest.

    I dwie ogniskowe do wyboru...

  • 9. Data: 2009-07-01 17:27:03
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > I dwie ogniskowe do wyboru...

    Bardzo przebiegle, tylko zapiminacie o jednej opcji - do 600/4 też
    można założyć TC...

  • 10. Data: 2009-07-01 17:33:58
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 1 Jul., 19:27, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

    > Bardzo przebiegle, tylko zapiminacie o jednej opcji - do 600/4 też
    > można założyć TC...

    do tamtego zawsze mozna zalozyc o jeden konwerter wiecej :-)