  • 21. Data: 2009-02-18 00:14:12
    Temat: Re: Canon 5d mark II - kręci (ze śmiechu)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-17 21:59:49 +0100, "sarajevo" <s...@s...com> said:

    > Jeśli robi się aparat za taką kasę to użytkownik powienien miec wybór
    > pomiędzy 25/30p.

    Po pierwsze priomo.
    To jak sam zauważyłeś jest aparat, a nie kamera. I jego głównym
    zadaniem jest zrobienie zdjęcia, film jest dodatkiem. A że jest FullHD
    to i tak dobrze.
    Po drugie primo.
    NTSC używa jakieś 4/5 odbiorców tego sprzętu. Więc małym żółtym
    ludzikom zwisa jakieś 20% klientów gdzieś z zakątków wszechświata
    finansowego.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-02-18 07:12:48
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jan Stawiński pisze:
    > Właśnie dostałem spam z BHPhoto - jak to pociesznie wygląda Canon z
    > dodatkowym osprzętem :-)
    >
    > http://www.bhphotovideo.com/c/find/newsLetter/Sweet-
    Sounds-of-HD.jsp

    tak z ciekawosci - ile wam placa za promowanie marki Canona?
    Marx

  • 23. Data: 2009-02-18 07:43:03
    Od: j...@p...onet.pl

    Sounds-of-HD.jsp

    > tak z ciekawosci - ile wam placa za promowanie marki Canona?
    > Marx

    W tajemnicy zdradzę Ci, że mnie to płacą akurat producenci mikrofonów.

    pozdrawiam

    --
    Jan

  • 24. Data: 2009-02-18 19:02:52
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Marx wrote:

    Sounds-of-HD.jsp

    > tak z ciekawosci - ile wam placa za promowanie marki Canona?

    Pigułek zapomniałeć czy coś innego nawala?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 25. Data: 2009-02-18 19:20:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marx pisze:
    > tak z ciekawosci - ile wam placa za promowanie marki Canona?

    Mnie trzynaście pięćdziesiąt netto od każdego posta plus sześć złotych
    netto po trzecim roku lojalności plus premia za przekroczenie setki
    postów kwartalnie siedemnaście procent stawki brutto plus ryczałt roczny
    w sprzęcie, jedna stałka poniżej średniej krajowej z możliwością
    kumulacji nie dłuższą jak dwuokresowa minus trzydzieści procent brutto
    wyłączywszy ryczałt za pieprzenie nie na temat.
    Ciekawe jak jest u konkurencji.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 26. Data: 2009-02-18 20:06:16
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > kumulacji nie dłuższą jak dwuokresowa minus trzydzieści procent brutto
    > wyłączywszy ryczałt za pieprzenie nie na temat.

    No to, cholera dałem sie orżnąć :-(
    Umowę podpisałem na trzy lata bez prawa do renegocjacji.
    M..M

  • 27. Data: 2009-02-19 08:41:19
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 20:20:49 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > kumulacji nie dłuższą jak dwuokresowa minus trzydzieści procent brutto
    > wyłączywszy ryczałt za pieprzenie nie na temat.

    A dla kogo ten wywiad?

    PS: u konkurencji jest *zawsze* gorzej

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 28. Data: 2009-02-19 10:22:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2009, Grzegorz Góra wrote:

    > A dla kogo ten wywiad?

    Przecież napisał że to badanie rynku!

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2009-02-19 11:02:04
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Jeśi jedyny dostępny framerate to 30fps, to jest to porażka niestety.

    A to nie pomoże?
    http://www.cineform.com/products/NeoScene.htm

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 30. Data: 2009-02-19 12:38:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2009, gietrzy wrote:

    > A to nie pomoże?
    > http://www.cineform.com/products/NeoScene.htm

    Drogo.
    Dla amatorskiej obróbki IMO to:
    http://www.goodervideo.com/products/MP.html

    ...by wystarczyło.
    Producent:
    http://www.dynapel.com/
    ...sprzedał firmie j.w.

    Kiedyś testowałem (to jest shareware) i działało.
    Tak, toto liczy pośrednie klatki (nie jest to "uśredniacz"
    obrazów), polecam obejrzec:

    http://www.goodervideo.com/videos/index.html

    pzdr, Gotfryd