  • 1. Data: 2009-02-17 14:51:17
    Temat: Canon 5d mark II - kręci (ze śmiechu)
    Od: Jan Stawiński <j...@p...onet.pl>

    Właśnie dostałem spam z BHPhoto - jak to pociesznie wygląda Canon z
    dodatkowym osprzętem :-)

    http://www.bhphotovideo.com/c/find/newsLetter/Sweet-
    Sounds-of-HD.jsp

    pozdrawiam

    --
    Jan

  • 2. Data: 2009-02-17 15:20:08
    Temat: Re: Canon 5d mark II - kręci (ze śmiechu)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Stawiński pisze:
    > Właśnie dostałem spam z BHPhoto - jak to pociesznie wygląda Canon z
    > dodatkowym osprzętem :-)
    >
    > http://www.bhphotovideo.com/c/find/newsLetter/Sweet-
    Sounds-of-HD.jsp

    No nie wiem, co w tym śmiesznego, to pierwsza w historii (wraz z
    Nikonem) filmowa kamera cyfrowa o pełnej klatce. W pewnych sytuacjach
    jest całkowicie bezkonkurencyjna w stosunku do jakiejkolwiek cyfrowej
    kamery ''nieaparatowej'' za dowolną ilość tysięcy dolarów. Czekam na
    amatorskie, dobre w sensie pomysłów produkcje z tego czegoś.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-02-17 15:33:57
    Od: "sarajevo" <s...@s...com>

    Janko Muzykant napisał:

    > No nie wiem, co w tym śmiesznego, to pierwsza w historii (wraz z
    > Nikonem) filmowa kamera cyfrowa o pełnej klatce.

    Jeśi jedyny dostępny framerate to 30fps, to jest to porażka niestety.

    > Czekam na amatorskie, dobre w sensie pomysłów produkcje z tego czegoś.

    Dobre pomysły są niezależne od tego czegoś ;)

    sarajevo

  • 4. Data: 2009-02-17 15:48:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    sarajevo pisze:

    > Jeśi jedyny dostępny framerate to 30fps, to jest to porażka niestety.

    No to trochę szkoda. Cała nadzieja w Wasi...

    > Dobre pomysły są niezależne od tego czegoś ;)

    Ale teraz nareszcie, po trzydziestu latach znowu mogą wyglądać fajnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gk dostała nagrodę merit award w konkursie icsc design and development
    awards/

  • 5. Data: 2009-02-17 15:53:25
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    Sounds-of-HD.jsp

    > No nie wiem, co w tym śmiesznego,

    Śmieszny jest ten "zdechły kotek" :-)

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2009-02-17 15:55:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Śmieszny jest ten "zdechły kotek" :-)

    Ale jaki skuteczny.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /tak, proszę państwa, wygląd też się liczy.../

  • 7. Data: 2009-02-17 16:28:18
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Ale jaki skuteczny.

    /tak, proszę państwa, wygląd też się liczy.../

    Np do 5D^2 pasowałyby różowe ;-)

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2009-02-17 16:36:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > /tak, proszę państwa, wygląd też się liczy.../
    > Np do 5D^2 pasowałyby różowe ;-)

    Jak to było? ''Jestem fotografem i jest nas wielu...'' ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/

  • 9. Data: 2009-02-17 16:50:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Jak to było? ''Jestem fotografem i jest nas wielu...'' ;)

    "w Grudziądzu są nas prawie 4000"
    ;-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-02-17 17:56:33
    Od: "sarajevo" <s...@s...com>

    Janko Muzykant napisał:

    > Czekam na amatorskie, dobre w sensie pomysłów produkcje z tego czegoś.

    Do czego mozna zmusić Lumixa LX3 w tym temacie:
    http://vimeo.com/2671917

    sarajevo