  • 1. Data: 2009-02-17 09:18:56
    Temat: Prosty i szybki program do wydruku zdjęć
    Od: "Arti" <o...@i...pl>

    Witam

    Potrzebuję programu do szybkiego wydruku zdjęć. Chcialbym je łatwo
    rozmieścić na formacie A4, oczywiście każde z nich ma mieć indywidualnie
    określony rozmiar.

    Z góry dziekuję za Pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-17 09:31:08
    Temat: Re: Prosty i szybki program do wydruku zdjęć
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 10:18:56 +0100, Arti napisał(a):

    > Potrzebuję programu do szybkiego wydruku zdjęć. Chcialbym je łatwo
    > rozmieścić na formacie A4, oczywiście każde z nich ma mieć indywidualnie
    > określony rozmiar.

    Jeżeli łatwo to FastStone i jego kreator fotoindexu - ale poszczególne
    zdjęcia sam przeskaluje. Jeśli chcesz ręcznie to windowsowy Paint - szybko
    i łatwo (jak masz linuksa to gimp).

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 3. Data: 2009-02-17 20:49:31
    Od: "georg" <j...@g...com>

    Użytkownik "Arti" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Potrzebuję programu do szybkiego wydruku zdjęć. Chcialbym je łatwo
    > rozmieścić na formacie A4, oczywiście każde z nich ma mieć indywidualnie

    Picasa 3 funkcja Kolaż

    Pozdrawiam

    Jurek

  • 4. Data: 2009-02-18 07:04:13
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Arti'
    Wpis z dnia 17-02-2009:

    > Witam
    >
    > Potrzebuję programu do szybkiego wydruku zdjęć. Chcialbym je łatwo
    > rozmieścić na formacie A4, oczywiście każde z nich ma mieć indywidualnie
    > określony rozmiar.

    HP Photosmart Essential
    http://www.hp.com/united-states/consumer/digital_pho
    tography/free/software/index.html

    --
    TomaSz.

  • 5. Data: 2009-02-18 09:04:20
    Od: Yaro <m...@o...pl>

    Henry(k) pisze:
> [...]
    >
    > Jeżeli łatwo to FastStone i jego kreator fotoindexu - ale poszczególne
    > zdjęcia sam przeskaluje. Jeśli chcesz ręcznie to windowsowy Paint - szybko

    Gimp jest ten na Łindołsa.

  • 6. Data: 2009-02-18 12:38:42
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 10:04:20 +0100, Yaro napisał(a):

    > Gimp jest ten na Łindołsa.

    Wiem - bo używam ;-)
    Ale jakby ktoś miał sobie instalować gimpa tylko żeby włożyć 4 zdjęcia na
    jeden arkusz to chyba szybciej pójdzie w Paincie - oczywiście jeśli to
    akcja jednostkowa. Bo jeśli częsta to są programiki które tylko to robią.

    Właśnie sobie przypomniałem że kiedyś to opisałem :-)
    http://www.henry.vel.pl/multiphoto.html

    Pozdrawiam,
    Henry