  • 1. Data: 2009-02-16 22:05:00
    Temat: Do właścicieli EOS 400d...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich, mam pytanie. Czy w EOS 400d da się ustawić krótszy
    czas niż 1/200 przy otwartej lampie błyskowej? Zasugerowano mi, że to wada
    aparatu, jednak moim zdaniem wszystko z nim w porządku, nawet w moim 30d max
    wartość to 1/250 przy otwartej wbudowanej lampie, w 350d również da się
    ustawić 200. Prosiłbym o potwierdzenie czy ten typ (400d) też tak ma... :)

    Maciej C.

  • 2. Data: 2009-02-16 22:57:47
    Temat: Re: Do właścicieli EOS 400d...
    Od: Ziemo <n...@e...pl>

    Maciek C pisze:
    > Witam wszystkich, mam pytanie. Czy w EOS 400d da się ustawić krótszy
    > czas niż 1/200 przy otwartej lampie błyskowej?

    Z wbudowaną nie, krótszy czas możesz uzyskać z zewnętrzną lampą
    systemową w trybie hss.

    --
    Ziemo

  • 3. Data: 2009-02-16 22:58:11
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 16-02-2009 o 23:05:00 Maciek C <m...@o...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich, mam pytanie. Czy w EOS 400d da się ustawić krótszy
    > czas niż 1/200 przy otwartej lampie błyskowej?

    nydyrydy;-)

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 4. Data: 2009-02-17 10:28:04
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-02-16 23:58, b pisze:

    > nydyrydy;-)
    >
    > b.

    Z szoferki odpisujesz? Strasznie ci klawiatura lata ;)

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 5. Data: 2009-02-17 16:37:06
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-16 23:05:00 +0100, "Maciek C" <m...@o...pl> said:

    > Witam wszystkich, mam pytanie. Czy w EOS 400d da się ustawić krótszy
    > czas niż 1/200 przy otwartej lampie błyskowej? Zasugerowano mi, że to
    > wada aparatu,

    Tak z małpiej ciekawości.
    Po co miałby to robić z tym czymś co się wbudowaną lampą nazywa?
    Jeżeli jest jakiś aparat, który z wbudowanej lampy obsługuje hss, to
    jest to nic tylko marketingowy ficzer. Zupełnie nie przydatny. Nawet z
    dużymi zewnętrznymi lampami, bardzo często się zdarza, że ich moc spada
    na tyle iż jest bezużyteczna.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-02-17 17:58:05
    Od: u...@g...com

    On 17 Lut, 06:05, "Maciek C" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ustawić 200. Prosiłbym o potwierdzenie czy ten typ (400d) też tak ma... :)

    W 40D jest tez 250, a wielkosc matrycy chyba taka sama, wiec chyba w
    400D migawka wolniejsza ;)
    Im szybsz roletka to czasy moga byc coraz krotsze.

    Usjwo