  • Data: 2009-09-03 10:54:06
    Temat: Re: Canon 500D czy 40D?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TigerStyle" napisał
    > Przesiadka z 300D i tak sobie myślę że 500D body i niewiele droższe 40D.
    > D500 załóżmy, że dość blisko 50D a body tańsze od 40D. Miałbym body D500
    > coś koło 2600 a 40D raczej bliżej 3000zł. Więc cena/jakość na korzyść
    > D500.
    > Może jednak jest coś o czym nie wiem i warto dołożyć 40D?
    > Pzdr
    > Wojtek

    Poprzednicy dobrze pisza i nalezy wyciagnac wnioski. Dla mnie seria
    xxxD jest po prostu za mala i bardzo brakowalo mi gornego
    wyswietlacza. Co do 40D to niestety ekran LCD to zlom, gowno i
    straszna wtopa, mozna jedynie do wyswietlania histogramu uzywac,
    wedlug mnie.

    A mnie najbardziej wkurzał jego rozmiar. Zawsze odejmowałem aparat od oka z
    zachuchanym ekranem przez co na jego części nic nie było widac ; )

    adam