  • Data: 2009-09-03 13:12:25
    Temat: Re: Canon 500D czy 40D?
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4a9fa04e$3@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Piotr Biernawski" napisał
    >
    > Oj, gdybym nie przeżył tego na własnej skórze to bym nie protestował.
    > Na wypad do parku w niedzielę to może nie mieć znaczenia ale jak zechcesz
    > przepędzić zwłoki cały dzień po gorach to każde parę deko zaczyna mieć
    > znaczenie ; )

    ja bardzo czesto przepedzam zwloki po gorach :) i w lustrze nie boli mnie
    waga, bo c'man te 200 czy 300 gramow to 1/5 poltoralitrowej butelki wody,
    ale wlasnie gabaryty - bo o ile kompakt mozna wlozyc gdziebadc (chocby do
    kieszeni w szelkach plecaka) o tyle lustro - i nie wazne czy xxxd czy xxd -
    juz nie bardzo. i o ile jest pogoda to pol biedy, bo mozna wzorem torby
    przewiesic aparat i jest ok, to w czasie gorszej pogody typu mgla czy deszcz
    mozna sie wsciec wycoiagajac i wkladajac aparat do/z plecaka. po kurtka
    noszenie odpada, chyba ze mamy tempo spacerowe, inaczej zakladamy ze tam
    jest jeszcze wilgotniej niz na zewnatrz ;)

    pozdrawiam
    piotrek