  • Data: 2009-09-03 13:56:21
    Temat: Re: Canon 500D czy 40D?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-03 15:12:25 +0200, "Piotr Biernawski" <p...@b...com> said:

    > i o ile jest pogoda to pol biedy, bo mozna wzorem torby
    > przewiesic aparat i jest ok, to w czasie gorszej pogody typu mgla czy deszcz
    > mozna sie wsciec wycoiagajac i wkladajac aparat do/z plecaka. po kurtka
    > noszenie odpada,

    Tak na marginesie, to zawsze mnie zastanawiała niewielka popularność
    toreb biodrowych, które są najsensowniejszym kompromisem do noszenia
    sprzętu foto przy wszelakich aktywnościach. Plecaki to jak dla mnie
    ergonomiczny horror, torby na ramię wygodniejsze w dostępie, ale już
    nie w noszeniu. Owszem, torba biodrowa średnio się nada dla miłośników
    zabieraniu 8 kg sprzętu foto w teren, ale dla większości "normalnych"
    ;-) pojemności powinno wystarczyć. Zresztą przy kompaktach jest
    dokładnie tak samo.

    de Fresz