  • Data: 2009-09-13 23:48:51
    Temat: Re: Canon 500D czy 40D?
    Od: NomaD_FH <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Wrz, 18:21, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > tak jest w istocie.
    >
    > czasamo przegladajac starsze zdjecia urlopowe  robione w dobrych
    > warunkach oswietleniowych  nie moge rozpoznac czy to bylo robione
    > ciezka duza lustrzanka czy hybryda.
    > dopiero roznice widac w powiekszeniu 100% ,a przeciez tak zdjec sie
    > nie oglada.
    > w powiekszeniu monitora  jakosc zdjec takich trywialno-domowo -
    > urlopowych jest calkowicie wystrczajaca poslugujac sie mniej
    > wypasionym i lzejszym sprzetem.

    W góry - opcja lustro w torbie biodrowej (najlepiej na szerokim pasie
    wojskowym) z jednym obiektywem + drugi obiektyw przyczepiony w
    pokrowcu do plecaka nie jest jeszcze takim złym rozwiązaniem.
    Przechodziłem tak z zestawem Canon EOS 5 + Tamron 28-75 2.8, oraz
    drugim obiektywem (tu różne) sporo tras wysokogórskich - począwszy od
    Tatr zachodnich, poprzez Tatry wysokie (m.in. praktycznie cała Orla
    Perć, oraz większość tras na szczyty tego masywu) oraz masyw Olimpu.
    Kiedy potrzeba było wolnej przestrzeni z boku/przodu - przesuwało się
    pas wraz z torbą do tyłu, lub na drugą stronę. A jednocześnie - pewna
    klamra pasa zapobiegała przypadkowemu odpięciu, szerokość pasa dobrze
    rozkładała ciężar. Ale może tylko ja tak mam ;)
    Tam, gdzie idę w celach typowo fotograficznych - zdecydowanie dobry
    fotograficzny plecak (o ile nie jest to opcja chodzenia od schroniska
    do schroniska z całym majdanem).

    Grzesiek "Nomad"