  • Data: 2009-09-02 16:58:57
    Temat: Re: Canon 500D czy 40D?
    Od: Profesor Nic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 2, 5:35 pm, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "Charon" napisał

    > Myślę, że o wyborze powinna zadecydować ergonomia.
    (...)

    500d duzo nowoczesniejszy, lepsze auto ISO, lepszy LV i LCD, video,
    nowszy proc, itd. Jesli to jest dla Ciebie wazne (i mniejszy rozmiar/
    waga) to bierz! Ja jednak nie wymienilbym ergonomii, gabarytow,
    jakosci wykonania oraz lepszego AF 40d za pareset pln. Jak masz
    mozliwosc to pomacaj oba sprzety i zdecyduj, ktory Ci lepiej lezy w
    lapie. No chyba ze bedziesz robil sport czy inny wildlife, wtedy
    zapomnialbym o 500d :P

    Poza tym bralbym uzywanego 40d, na ebayu ok 2tys. za body. No ale to
    ja, nie kazdy lubi uzywana elektronike :P

    P.