    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Date: Wed, 27 Nov 2013 15:09:03 +0100

    On 2013-11-27 14:55, fifak wrote:

    > ja mam całoroczne uniroyal allseasons i jestem zadowolony

    a jak Wam sie te caloroczne opony sprawuja na sniegu?

    Lamelek nie maja (raczej), wiec czym sie roznia od typowo letnich opon
    procz bieznika (szerszego?) no i moze nieco mieszanka gumowa (mniej
    twardnieją w niższych temeraturach) ?

    Pytam serio. Mam 4x4 i jak na razie osobne komplety letnich i zimowych,
    ale byc moze takie caloroczne bylyby dobrym rozwiazaniem, tym bardziej,
    ze 18" opony nie kosztuja malo. Czesto wyjezdzam na narty zima wiec tu
    mam obawy jak taka caloroczna opona sprawdzi sie w trudniejszych
    warunkach. Stad to powyzsze pytanie.