  • Data: 2013-11-27 15:35:35
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 listopada 2013 15:09:03 UTC+1 użytkownik AL napisał:

    > a jak Wam sie te caloroczne opony sprawuja na sniegu?

    Tego jeszcze nie wiem, dopiero od września mam całoroczne.

    > Lamelek nie maja (raczej), wiec czym sie roznia od typowo letnich opon
    >
    > procz bieznika (szerszego?) no i moze nieco mieszanka gumowa (mniej
    >
    > twardnieją w niższych temeraturach) ?

    Opony całoroczne mają faliste nacięcia, jak zimówki, bo takie lamelki
    pewnie Ci chodziło (bo są jeszcze takie jak miałem kiedyś w Alpinach, gdzie
    w rowkach były dodatkowe lamelki, które wraz ze ścieraniem się bieżnika
    powodowały zwiększenie ilości nacięć). Akurat u mnie bieżnik wygląda tak,
    jakby 2/3 opony były zimówką, a 1/3 letnią ;)
    Co do temperatur, to na razie nie miałem okazji przetestować skrajnych
    przypadków (+35 latem i -25 zimą), ale w zakresie od +25 do -5 nie
    zauważyłem żadnych problemów.

    Pozdrawiam
    MK