  • Data: 2013-11-27 16:54:40
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości
    >a jak Wam sie te caloroczne opony sprawuja na sniegu?

    Navigatory jak byly nowe to znakomicie.
    Pozniej bylo gorzej ... ale stracilem porownanie, moze wcale nie.

    >Lamelek nie maja (raczej)

    Maja.

    >, wiec czym sie roznia od typowo letnich opon procz bieznika
    >(szerszego?) no i moze nieco mieszanka gumowa (mniej twardnieją w
    >niższych temeraturach) ?

    Nawet wsrod letnich sa takie co sobie calkiem dobrze na sniegu radza
    ... i takie co wcale nie radza.

    >Pytam serio. Mam 4x4 i jak na razie osobne komplety letnich i
    >zimowych, ale byc moze takie caloroczne bylyby dobrym rozwiazaniem,
    >tym bardziej, ze 18" opony nie kosztuja malo.

    A to zacznij od sprawdzenia cen - 18 to drogie
    Chyba ze to jakas terenowka - tam chyba wiekszy wybor opon
    uniwersalnych.

    >Czesto wyjezdzam na narty zima wiec tu mam obawy jak taka caloroczna
    >opona sprawdzi sie w trudniejszych warunkach.

    Na nartach sprawdzane.

    J.