  • Data: 2009-03-20 08:14:46
    Temat: Re: Cala prawda o AF - pomiary
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@a...at pisze:
    > rzeczywiscie nic nie kapujesz.

    To ty nie kapujesz, to zupełnie inne doświadczenie. Zrobiłem sobie kilka
    ujęć, żeby zobaczyć skuteczność af w różnych przedziałach widma, i nie
    próbowałem małpować ciebie.
    Zrobię też część drugą o którą prosił Mikołaj, bo sam jestem ciekawy
    wyników.

    Z resztą paplaniny nie chce mi się dyskutować, bo szkoda czasu.
    Właściwie nie paplaniny tylko pierdolenia bez sensu, jak mam być już
    szczery.

    A, przypomnij sobie takie stare powiedzenie - gdy jeden mówi, że
    pieprzysz - może się mylić. Gdy trzech - mogą mieć rację. Lecz gdy
    wszyscy...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl