  • Data: 2009-03-19 15:44:56
    Temat: Re: Cala prawda o AF - pomiary
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz jak to się nazywa? Kompleks niespełnionego wynalazcy :)
    > A mechanizm jest prosty, wyjaśnienie wyżej.

    dlaczego niespolenionego ?
    przeciez te wykresiki przeszly moje oczekiwania , sa lepsze niz sie
    spodziewalem - lepsze w tym sesnie , ze dostarczaja wiecej informacji
    niz sadzilem, ze moga dac.

    mam nawet rzyczywiscie podejrzenia ze sklonnosc do AF / BF czyli
    precyzja af zalezy od koloru na ktory ostrzymy.
    robilem akurat dzisiaj zdjecia osobie ubranej w niebieski pulower
    obiektywem 20 mm na przyslonie 5,6 z poprawka na AF = - 8
    ani jedno zdjecie nie jest ostrzone za krotko , wszystkie za dlugo , w
    najlepszym wypadku osoba miesci sie na poczatku GO.
    to za malo by stwieidzic , ze tak jest , ale rodzi sie hipoteza , iz
    odchylki AF rzeczywiscie moga zalezec od koloru na ktory ostrzymy.

    Czy wiedziales o tym ?

    Ja nie wiedzialem , a jesli to sie potwierdzi bede mogl z cala
    pewnoscia powiedziec o sobie ze jestem spelnionym wynalazca - nawet
    bardziej niz tego chcialbym. wolalbym czegos takiego nie musiec
    odkrywac.
    Jak widzisz powodu do kompleksu niespelnionego wynalazcy nie ma.

    Postaralbys sie choc raz o jakas merytoryczna wypowiedz i do tego
    prawdziwa.
    Albo lepiej juz nic nie pisz , przynajmniej nie odpowiadaj na moje
    posty , w dziesiatkach odpowiedzi ani jedna nie byla sensowna.

    XXX