  • Data: 2020-09-04 09:45:36
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello K,

    Thursday, September 3, 2020, 9:01:29 PM, you wrote:

    > Nie wiem czy do Ciebie konkretnie, nie wchodzilem tam z 10 lat. Ogolnie
    > o poziom wypowiedzi glownych elektronikow kraju mam zastrzezenia gdzie
    > na pytanie typu "Jak cos tam zmierzyc", lub "gdzie szukac przyczyny"
    > odpowiedzi typu "poszukaj sobie w internecie albo w archiwum bo 8 lat
    > temu juz ktos poruszal ten temat... i tez nie dostal odpowiedzi"

    Czyli Twoja wiedza na temat Elektrody jest podobna do wiedzy na temat
    elektroniki w samochodach elektrycznych - znasz jedynie ludowe
    bajki...

    Zajmuję się elektroniką od dziecka - to jakieś 50 lat. Uczyłem się jej
    z takich dziwnych przedmiotów, składających się z wielu kartek papieru.
    Nazywaliśmy je książkami. Trzeba było po nie iść do takich budynków, w
    których były ich tysiące - to biblioteki. Większości nie rozumiałem i
    musiałem szukać innych książek, które nauczą mnie rozumienia tych
    bardziej skomplikowanych. Pracuję i muszę uzupełniać wiedzę stale.

    Obecnie wiedza jest dostępna bez wychodzenia z domu. Wystarczy tylko
    chcieć po nią sięgnąć. Jednak pokolenie rozkapryszonych milenialsów
    brzydzi się samodzielnością. Wolą postawę roszczeniową - DAJ GOTOWE!

    --
    Best regards,
    RoMan