  • Data: 2020-09-04 10:49:55
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 3 Sep 2020 20:22:51 +0100, K

    > Do tego akurat wystarczyloby zabezpieczenie w oprogamowaniu.

    Ale przecież jest to zabezpieczenie -- jak byk napisane naładuj mi baterię
    bo stanę, a ten uparcie jedzie dalej.

    > Wczesniej tez widac, ze nie przekracza 55mph. Robil to na potrzeby
    > programu aby pokazac, ze dokonal najlepszego wyboru. Taki troche
    > nasladowca Clarksona.

    Autor tego kanału nie jest zwolennikiem EV, a że jest autorem kanału to
    wsiadł do auta które teoretycznie miało szansę najdłużej być na wizji by
    nie zniknąć z ekranu jako pierwszy. Tylko tyle, ale oczywiście musisz
    dorobić jakąś chorą teorię spiskową.

    > Super ta Tesla, majac dwie mozna miec nieskonczone zrodlo energii ;)
    > Szkoda, ze u innych producentow wyglada to gorzej.

    Nie wiem skąd taki absurdalny wniosek wyciągnąłeś, ale w sumie po tym co
    czytam u ciebie coraz mniej mnie to zaczyna dziwić. Przecież w materiale
    jest tylko wykazana sprawność elektrycznego auta vs spalinowego na
    konkretnym przykładzie, a zupełnie przy okazji jest empirycznie udowodnione
    że można ciągnąć EV i to nie tylko będzie jechać bez zniszczenia silnika,
    ale też będzie się ładować. Jak ktoś chce być tylko ciągnięty bez
    obciążania ciągnącego jak w filmie to wrzuca [N] i się toczy, względnie
    wrzuca [D] albo [B] jak chce hamować.

    --
    Pozdor
    Myjk