  • Data: 2020-09-04 19:40:54
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-09-2020 o 18:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup
    > Fri, 4 Sep 2020 15:15:51 +0100, K

    > Tylko jakos tak samochody przejechaly ~80% deklarowanego zasiegu.

    Deklarowanego przez kogo i w jakich warunkach?
    Bo przecież nikt nie mówi, że zasięg jest identyczny w każdych warunkach.
    W spaliniakach tym bardziej nie jest.

    > No i tak czlowiek na poczatku trasy mysli "nie bede ladowal, mam
    > wystarczajacy zapas", a w pod koniec sie dowiaduje, ze nie dojedzie.

    Mylisz się, dowiaduje się znaczeni wcześniej.
    Więc wie, że musi zwolnić żeby dojechać.

    Żeby było śmieszniej - dowiaduje się komunikatami od razu po wyznaczeniu
    trasy, które (przynajmniej w Zoe) są mocno zapobiegliwe, tzn. nie
    uwzględniają odzysku na trasie, więc mówią że nie dojedziesz, mimo iż Ty
    wiesz że dojedziesz, bo odzysk będzie.

    Tylko na autostradzie może być inaczej.

    > No dobra - zakladam ze ubywalo tego zasiegu stopniowo, przy odpowiednio
    > gestych ladowarkach moze stanowi to problem podobny jak w spalinowcu,

    Dokładnie, a wręcz powiedziałbym że przewiduje lepiej.