  • Data: 2020-09-04 15:37:15
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 4 Sep 2020 10:04:53 +0100, K

    > Chodzilo mi bardziej o zabezpieczenie, ktore wylaczy wszystko ale
    > pozwoli odblokowac kola aby pociagnac auto na holu kawalek albo popchnac
    > 30m do ladowarki.

    Ale to był ekstremalny test, mający wykazać ile jeszcze po komunikacie o
    pustej baterii można jechać, a który z warunkami drogowymi nie ma nic
    wspólnego, bo po drodze mieli w tym czasie wielokrotnie możliwość zjechania
    na ładowarkę. Poza tym jak Ci akumulator padnie w spaliniaku to też go z
    pychu nie powinieneś odpalać, a i też nie wiem co się dzieje w sytuacji gdy
    zabraknie prądu w spaliniaku z automatem elektronicznym, czy będziesz w
    stanie wrzucić [N]. Jest taka możliwość?

    > Wszedzie spisek. Spisek przeciwko EV, spisek przeciwko dieslom, spisek
    > przeciwko tobie. Poogladaj jego inne klipy to zobaczysz jego sposob
    > bycia. Ja go bardzo lubie.

    Ja nie twierdzę że jest spisek przeciwko dieslom, raczej (znowu) ty.

    > Szczegolnie mozna ciagnac te w ktorych sie kola zablokowaly.

    Ale dlaczego się zablokowały? Bo użytkownik jeździł uprcie pomimo że iks km
    temu miał się ładować albo stanąć i wezwać pomoc vel lawetę żeby się na nią
    wtoczyć.

    --
    Pozdor
    Myjk