  • Data: 2020-09-04 10:13:25
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/09/2020 08:45, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Czyli Twoja wiedza na temat Elektrody jest podobna do wiedzy na temat
    > elektroniki w samochodach elektrycznych - znasz jedynie ludowe
    > bajki...
    >
    > Zajmuję się elektroniką od dziecka - to jakieś 50 lat. Uczyłem się jej
    > z takich dziwnych przedmiotów, składających się z wielu kartek papieru.
    > Nazywaliśmy je książkami. Trzeba było po nie iść do takich budynków, w
    > których były ich tysiące - to biblioteki. Większości nie rozumiałem i
    > musiałem szukać innych książek, które nauczą mnie rozumienia tych
> [...]

    Moja wiedza na temat elektroniki jest znikoma to prawda. Nigdy nie
    mowilem, ze jest inaczej. Natomiast jesli chodzi o samochody elektryczne
    to nie o elektronike sie rozchodzi tylko naginanie rzeczywistosci przez
    fanbojow. Co do elektordy to z 10 lat temu szukalem tam instrukcji do
    pralki i raz chyba chcialem komus zlecic wymiane kondensatorow. Zanim
    znalazlem to czego szukalem przebrnalem przez dyskusje typu jak wyzej.
    Musicie chlopaki powalczyc ze zlym PR bo to nie tylko moja opinia. Dzis
    gdy ta wiedza jest dostepna bez wychodzenia z domu, mozna Elektrode
    zamknac bo w wiekszosci wypadkow i tak zostaniesz odeslany do internetu
    po pomoc (bylo, poczytaj, poszukaj, naucz sie) :)