    From: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: CP na kompie
    Date: Thu, 21 Jan 2010 12:22:41 +0100

    news:hj6lp9$rce$1@news.interia.pl...

    > Kartę analogową mam, ale:
    >
    > a) słyszałem, że ich śmierć jest bliska i jakbym przeszedł kiedyś na
    > system 64bitowy, to można o nich zapomnieć.

    Jak tak będziesz przyszłościowo patrzył to się okaże, że w ogóle nie ma
    sensu nic kupować, bo "kiedyś" to będzie nic nie warte :-)
    Jest wiele kart przechwytujacych analogowy obraz, nawet najprostsze na USB
    do kopiowania materiałów VHS (tak to reklamują). Nie widze zagrożenia
    zwłaszcza, że takie karty kosztują poniżej 100zł. Poza tym coraz częściej
    sterowniki w wersjach 64bitowych się pojawiają od producentów sprzętu, a
    jeśli Cię to tak przeraża to poszperaj która karta napewno obsługuje systemy
    64bitowe.
    Poza tym domyślam się że karty zgodne z Windows Media Center są kompatybilne
    z 64bit.

    > b) nie rozwiązuje to problemu dźwięku. Powiedzmy, że obraz podłączę do
    > Svideo, ale co z dźwiękiem? Moja karta TV ma tylko svideo oraz antenę.

    Dźwięk przez karte audio w komputerze. Tak zresztą pracowały karty analagowe
    jakie miałem (było to dobrych parę lat temu). Zawsze do karty dołączali
    krótki kabelek (10cm) jack-jack do podłączenia dźwięku. Sądzę, że nowsze
    potrafią zainstalować własny sterownik dźwięku (może się mylę).

    --
    rb