  • Data: 2010-01-22 10:04:30
    Temat: Re: CP na kompie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-22 10:07, Robbo pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hjbmmv$d7e$1@news.interia.pl...

    > Jakoś życie nie wymusiło na mnie i wielu innych wysiadki z Windowsa XP :-)

    No jak się człowiek uprze, to jeszcze kupi. Ale już tylko z wyprzedaży.
    No i trzeba kupować osobno. A z OEM osobno to znów ZONK licencyjny jest.
    A Boksów to już na pewno nie uświadczysz.

    Za 2 lata nie będzie i koniec. Poza tym, inwestowanie w stare
    rozwiązania takie sobie jest.

    > Jak na razie nie widzę nawet zaczątku trendu masowego przechodzenia na x64.
    > Nie martw się na zapas bo w ten sposób to niczego nie warto kupować.
    > Czy naprawdę tak boli Cię fakt, że karta za 90zł po 5 latach _może_ być
    > niekompatybilna z nowym jakimś tam systemem?

    No niekoniecznie po 5. I niekoniecznie problem 90zł jest. Bo jeśli za
    pół roku czy rok stracę możliwość oglądania CP, w którego zainwestuję,
    to też się liczy, no nie?

    > To ty już masz kartę TV ??

    No mam. Pisałem przecie, że kartę mam, ale ma tylko wejście SVIDEO i
    myślałem, że ona się nie nadaje do tego, bo ma 10 lat.

    > Nic już nie rozumiem. Jaka to karta?

    Modelu teraz nie podam, bom w pracy, ale sprzed 10 lat. Na P jakaś.
    Takie wtedy modne były. Na cipsecie 8cośtam, a o nim czytałem właśnie,
    że na 64bit nie pójdzie.

    > Nie ma
    > na niej wejścia audio właśnie na potrzeby zewnętrznych źródeł?

    Nie. Tylko antena TV, antena radiowa i SVideo.

    > Poza tym skoro będziesz miał Polsat cyfrowy to po co Ci jeszcze zwykła TV ?

    No fakt, te co mam z Azartu, są tam też, choć TVP Katowice nie ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek