  • Data: 2010-01-21 10:20:08
    Temat: Re: CP na kompie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-21 11:03, Mirek Ptak pisze:
    > Polecam dla autora grupe pl.rec.telewizja.

    Ale to nie problem z telewizją, ale sprzętowy. Zapomnij że chcę
    podłączyć CP. Umówmy się, że chcę podłączyć Niezidentyfikowane Źródło
    Obrazu i Dźwięku.

    W dekoderze jest złącze Euro. Żeby dyskusja nie dryfowała na rodzaje
    abonamentów, postawmy problem prościej: Jak taki sygnał z euro
    przechwycić do kompa i wyświetlić na ekranie oraz odegrać w głośniczkach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek