  • Data: 2010-01-22 21:43:37
    Temat: Re: CP na kompie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-22 22:15, tg pisze:
    > kupisz nowa karte? przeciez modeli roznych od zategowania jest

    No właśnie podobno nie, bo karty TV analogowe są na wymarciu podobno i
    za dwa lata ich nie będzie. Stąd zastanawiałem się nad jakimś
    rozwiązaniem innym.

    > wiec gdyby sie okazalo ze z powodu spalenia sie sprzetu bedziesz chcial
    > miec x64 to kupisz sobie tez stosowny tuner tv za 100 zlotych

    No i właśnie dyskutowałem o tym, że tunery tv są passe i do 2012 ma ich
    nie być razem z niebyciem analogowej telewizji.

    > sam ci sie 32 bitowy system nie zniknie, jak podejmiesz decyzje o zmianie
    > to bedziesz musial do niej doliczyc 100 pln na karte o ile obecna nie jest
    > obslugiwana

    No więc właśnie moja analiza przypadku zakładała informacje, że tychże
    kart nie będzie i zastanawiałem się nad jakimś rozwiązaniem, które nie
    wymrze do 2012.

    > smiem twierdzic ze 2/3 systemow obecnie zainstalowanych u userow to 32 bit
    > (taki strzal nie poparty konkretnumi danymi, mozna mnie uswiadomic ;)

    No. Ale zainstalowane wymierają. A do sprzedaży trafił Seven i są 64bit.
    A następny już nawet nie będzie występywał w wersji 32.

    > dlaczemu?

    Dlatemu, dlaczemu się zużył 95 i 98, prawdaż?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek