  • Data: 2010-01-23 16:26:33
    Temat: Re: CP na kompie
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hjd4js$1fo$1@news.interia.pl...
    > No właśnie podobno nie, bo karty TV analogowe są na wymarciu podobno i
    > za dwa lata ich nie będzie. Stąd zastanawiałem się nad jakimś
    > rozwiązaniem innym.

    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=43
    65&description=1&from_showcat=1&order=d&string=analo
    gowy+64%2A

    http://www.komputronik.pl/index.php/category/6231/Tu
    ner_analogowy.html/sort/0/sortFieldName/PriceBrutto

    jak dla mnie to to nie wymarcie

    generalnie skoro to dla ciebie taki problem to poszukaj byle grabbera
    tyle ze to zazwyczaj chinszczyzna, a dobre sztuki albo i tak maja
    tuner albo kosztuja tyle co karta tv
    http://www.allegro.pl/item894310116_video_grabber_cd
    _zgrywanie_z_vhs_kamer_sklep.html

    > No i właśnie dyskutowałem o tym, że tunery tv są passe i do 2012 ma ich
    > nie być razem z niebyciem analogowej telewizji.

    na polsce sie swiat nie konczy, a nie wszedzie tv analogowa wymarla

    a jak juz tak tu teoretyzujemy to skad pewnosc ze za dwa lata bedziesz
    dalej chcial ogladac ten polsat?

    > No więc właśnie moja analiza przypadku zakładała informacje, że tychże
    > kart nie będzie i zastanawiałem się nad jakimś rozwiązaniem, które nie
    > wymrze do 2012.

    sa karty? sa
    duzo? duzo

    reszta to szukanie dziury w calym

    > No. Ale zainstalowane wymierają.

    watpie

    > A do sprzedaży trafił Seven i są 64bit.

    xp tez bylo 64 bitowe i co z tego?

    > A następny już nawet nie będzie występywał w wersji 32.

    ale dalej bedzie z 32 bitami zgodny!

    > Dlatemu, dlaczemu się zużył 95 i 98, prawdaż?

    95 i 98 to systemy oparte na dosie i jako takie byly i tak obslugiwane
    przez dobre 10 lat po premierze 98se

    wiec te zmartwienia sobie mozesz zostawc na jakis 2020...

    normialnie "chcialbym ale sie boje..."

    znajdz se karte, wejdz na strone producenta, sprawdz czy sa sterowniki
    do windows 7 32 i 64 bitowe i kup