  • Data: 2010-01-22 14:22:22
    Temat: Re: CP na kompie
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjc0vq$o7c$1@news.interia.pl...

    > No skąd wiesz, że nie będę sobie kupował nowego kompa np.? Albo że ten
    > mi nie zdechnie i nie zdecyduję się na zakup nowego? Wiesz, już raz
    > kupiłem bagażnik na dach do Poloneza i do dzisiaj mi leży :D

    Ależ napewno będziesz kupował i wszystko będziesz wymieniał (pewnie już
    nieraz Cie to spotkało).
    Chcesz nowy proc - wymieniasz płytę bo stara podstawka już nie pasuje,
    pamięć też wymieniasz bo już DDR wskoczył na kolejny numerek, karty
    graficzne też wymieniasz bo złącze się zmieniło itp itd. Dyski twarde może
    też będą miały nowe złącza, albo - niech sie zepsuje to i tak wymieniasz.
    Powiedz dlaczego te obawy Cie nie dręczą tylko błahy problem z kartą TV
    stanowi dla Ciebie przeszkodę niemal nie do obejścia?
    Komputera nie boisz sie wymienic, a glupiej karty TV za cholere nie
    odpuscisz hehe

    > No akurat fullHD to ja nienawidzę. SD jest fajne. Ale co innego ciągle
    > działająca telewizja, a co innego kupowanie systemu, który jest już nie
    > jest wspierany. To tak jakbyś proponował zakup windows 98. Niedługo
    > pewnie wycofają aktualizacje do XP i będzie śmierć systemu.

    > Nie. Ale możliwe, że będę musiał go zaktualizować.

    Systemy x32 mają się dobrze i nic nie wróży ich śmierci za pół roku ani za
    rok.

    > No choćby spali się mój komputer.

    I co, już nie ma Windows 7 w wersji 32bit? Zauważ ze to najświeższy system z
    2009 roku. Nie wiem skąd Twoje obawy że systemy x32 są na wymarciu. Możesz
    to czyms poprzeć?
    Większość dzisiejszych ofert komputerów i laptopów mają w zestawie systemy
    32bit.

    Zauważ że jakimś cudem masz karte TV sprzed 10 lat...
    Mam wrażenie że Twoje obecne obawy wskazują na jakąś manię przerażenia,
    zatem zwróć uwagę że kupiłeś kartę 10 lat temu i do dzisiaj ją masz. I nawet
    jej używasz :-)
    Tragedia się chyba nie stała ? :-)

    > Zużywa się. Gdyby się nie zużywał, to bym dzisiaj pracował nadal na
    > Windows 95. A tu ZONK, na obecnym kompie to on się nawet nie zainstaluje.

    To sprzęt Ci się zużyl, nie Windows.

    > Możliwe. Toteż dopytywałem o szczegóły... Więc muszę kupić kabelek
    > Euro-SV+jack. Coś takiego:
    > http://allegro.pl/item881056671_komputer_tv_euro_svh
    s_svideo_jack_15m_5674.html

    Ten kabelek akurat działą w drugą stronę. Jak dobrze pamiętam na złączu Euro
    sa osobne piny pracujące jako wejsce a osobne jako wyjście.

    --
    rb