  • Data: 2010-01-21 13:07:12
    Temat: Re: CP na kompie
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hj9ct8$rtm$1@news.interia.pl...

    > No ale skąd wiesz, kiedy przejdę na 64bit? może za 3 miesiące? 64bit to
    > teraz standard.

    Przejdziesz kiedy chcesz, to juz Twoja sprawa. Ale problem z kartą TV to
    raczej ostatni problem jaki Cie będzie interesował przy takiej przesiadce :)

    > Czyli to nie jest tak, że z definicji na 64bit to nie działa i koniec?

    64bit ma tryby kompatybilności z 32bit i większość programów i sterowników
    pracuje pod Windowsem x64 w trybie 32bit (poprzez dodatkowe nakładki
    zapewniane przez system). Aby przejście na x64 miało sens trzeba samemu
    wiedzieć co to nam ma właściwie dać. Jak sam siebie opisujesz - jesteś
    "zielony" - więc naprawdę dziwię się po co Ci takie problemy...

    > A jak tego szukać? Ja zupełnie jestem zielony ze spraw sprzętu i nie
    > bardzo wiem jak się zabrać za analizowanie tego.

    A jak szukac karty? No nie przesadzaj, rusz trochę głową. Przecież w
    większości sklepów są podstawowe opisy itp, ewentualnie zajrzeć na stronę
    producenta do sekcji downloads/support gdzie są sterowniki do pobrania.
    Dla przykładu wziąłem popularny komputronik, pierwszą kartę z brzegu
    Avermedia i już widzę w komentarzach że są sterowniki do x64. Więc nie
    dramatyzuj :-)

    > No mam taki, ale on idzie z karty TV. Czyli tam bym musiał rozdzielacz
    > zastosować jakiś?

    Z karty TV do karty dźwiękowej. Karta TV daje sygnał audio z odbieranych
    programów. Jako że sygnał audio będziesz miał z dekodera to olewasz ten
    kabelek i od razu wpinasz audio z dekodera polsatu do wejścia karty
    dźwiękowej (zamiast tego z karty TV).

    --
    rb