    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: CP/M i 64kB
    Date: Wed, 27 Feb 2019 19:38:42 +0100

    On 27/02/2019 12:18, d...@w...pl wrote:
    > Chyba pomyliło Ci się z latami 80-tymi.

    Nie. Do roku 95 w rynku PC panował DOS i sporadczynie Win3.11. Ludzie
    zaczynali i kończyli pracę w DOSie, grali pod dosem i pisali hello
    worldy w pascalu w dosie. W dosie. Nie w normalnym systemie operacyjnym,
    tylko w tym żałosnym CP/M z domalowanymi segmentami.

    > Ale ustalmy jeszcze, co to jest "profesjonalna" praca.
    > Pisanie tekstu w trybie tekstowym 80*25?

    Nie, to dicking around. Powiedzmy że liczenie wytrzymałości materiałów,
    obliczenia dowodów matematycznych, CADy itp. Za każdym razem jak pytam
    przypadkową osobę co robiłeś w '80 czy '90 profesjonalnego na pececie to
    się dowiaduje że ... że ... pisała teksty (w TAGu) i kopiowała pliki.

    No....

    Nic dziwnego że CP/M, sorry, DOS stykał.