  • 21. Data: 2010-02-12 10:34:43
    Temat: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > PLUS nr 1. Totalny prostak wrzuciłby wsteczny, obrócił za 10 metrów i se
    > pojechał. Pełen respect dla tego drivera (tymbardziej, że to warszawka)

    ale skąd wiesz że stamtąd przyjechał? Miał blachy toruńskie?

    pozdrawiam
    mario

  • 22. Data: 2010-02-12 11:13:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie utrudniającą ruchu uważa maksymalną + 10 km (o ile jest
    > kapelusznikiem, bo jak nie jest to jedzie z taką którą uważa za
    > słuszną <przecież idioci stawiają ograniczenia> ale nie mniejszą niż
    > na znakach), dalej że musi po wyminięciu ciebie pokazać, że nie boi
    > się jechać prawą stroną (a przecież normalnie jedzie jak najbliżej
    > środka bo mu się opony poprzebijają). A najważniejsze, że TPK nie poto
    > kupił samochód w dizlu od babci w reichu - jaki oszczędny - aby potem
    > tracić cenną ropę na zbędne hamowanie i przyspieszeaie. No co ty - to

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 23. Data: 2010-02-12 11:30:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 01:11:29 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > zimowych nie zmieści się jedno auto. WG "góralskich" zasad
    > jadący w dół ma zawsze pierwszeństwo (ma trudniejszą sytuację
    > hamulcową) ... niestety - ten kierowca nie zna tej wersji i prze

    Ale według normalnych zasad pierwszeństwo ma ten pod górę - bo jak stanie,
    to może już nie ruszyć więcej. A ty masz zawsze jechać tak, żeby być w
    stanie zahamować - również z góry.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 24. Data: 2010-02-12 11:37:16
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > jeżdżę WW / DW / KN
    > ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...

    wątpię żeby w Warszawce były rejestracje np. WW.
    Aha.. podaje linka żeby nie było wątpliwości.
    http://mapa.targeo.pl/Warszawka,23,20.02085,52.70

    pozdrawiam
    mario

  • 25. Data: 2010-02-12 11:41:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wątpię żeby w Warszawce były rejestracje np. WW.
    > Aha.. podaje linka żeby nie było wątpliwości.
    > http://mapa.targeo.pl/Warszawka,23,20.02085,52.70

    tyle, ze to jednak chyba warszewka, a nie warszawka.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 26. Data: 2010-02-12 12:00:56
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Lut, 10:04, Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    wrote:
    > Samochód u mnie stoi pod domem, po wielu próbach stwierdziłem że w moim
    > wypadku rower jest wygodniejszy i szybszy na co dzień. Oczywiście
    > większe zakupy, dalekie jazdy na urlop odbywam samochodem.  A ile razy
    > przy atakach zimy w Warszawie docierałem do domu czy pracy niemal tak
    > samo szybko jak przy suchej szosie. Samochody stały wtedy w potwornych
    > korkach. Czy w taki razie powinienem jechać jednak samochodem i stać w
    > korku? To trochę bez sensu.

    Nie ma co sie tlumaczyc.

    Jeden umie jezdzic rowerem, inny nie. A to kraweznik przeszkadza, a to
    konar na sciezce, a to kamien czy kaluza.
    A potem glupie argumenty, ze rower sie nie nadaje.

    Spoko, niech siedza w fotelach i sie ciesza, ze brzuchy rosna...

    ps. w taka zime rowerem - naprawde szacunek ;)
    --
    pozdrawiam
    amos

  • 27. Data: 2010-02-12 12:06:21
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tyle, ze to jednak chyba warszewka, a nie warszawka.

    tego nie wiem, nie byłem tam
    Jak Warszewka to już nie wiem o co chodziło przedpiszcy :-/

    pozdrawiam
    mario

  • 28. Data: 2010-02-12 12:06:39
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Lut, 09:22, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kapelusznikiem, bo jak nie jest to jedzie z taką którą uważa za
    > słuszną <przecież idioci stawiają ograniczenia> ale nie mniejszą niż

    Ej no, chyba dawno prawo jazdy robiles!

    W Polsce biale znaki z czerwona obwodka podaja minimalna dopuszczalna
    predkosc, z ktora nalezy jechac aby nie utrudniac zycia mistrzom.

    Ponizej to srom i hanba. Ponizej jezdza tylko kapeluszem, nizej nie ma
    juz nic... ;)

    --
    amos

  • 29. Data: 2010-02-12 12:23:13
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    amos pisze:

    > Ej no, chyba dawno prawo jazdy robiles!
    >
    > W Polsce biale znaki z czerwona obwodka podaja minimalna dopuszczalna
    > predkosc, z ktora nalezy jechac aby nie utrudniac zycia mistrzom.

    hm.. a mnie uczyli że te cyferki to 'prędkość sugerowana' ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 30. Data: 2010-02-12 12:57:14
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 09:33:47 +0100, MadMan
    <m...@n...wp.pl> wrote:

    >No dobra, to niech jedzie, ale czemu wolniej ode mnie?

    Na to jak na razie mam jeden cytat:
    """
    Edek zarządził: kto nie jedzie jak ja, ten dupa. Psycholog uważa, że
    samochód, podobnie jak frak, leży dobrze w trzecim pokoleniu. Leży
    dobrze w społeczeństwach dorobionych. Na przykład w Londynie auto
    staje, żeby przepuścić przechodnia na drugą stronę ulicy. Natomiast w
    Moskwie milicjant ma żal do potrąconego na pasach obywatela, że łazi
    jak pijany.

    Mamy do czynienia z dzisiejszymi kierowcami w samochodach jutra, na
    drogach z lat pięćdziesiątych, mówi psycholog. Kierowanie samochodem
    daje poczucie wolności. Wolności od norm, reguł i zasad. Norm nie
    tylko ruchu drogowego.
    """
    I co się zastanowię, to muszę się z tym zgodzić.

    PS. A cały artykuł tutaj:
    http://www.polityka.pl/kraj/278428,1,psychologia-ukl
    adow-statycznych.read
    --