  • 1. Data: 2010-02-12 09:27:34
    Temat: Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrotem
    Od: noker <n...@g...pl>

    Witam.

    Czeka mnie taka trasa dzisiaj z powrotem w niedzielę.
    Macie jakieś wieści z tych okolic? Nie ma żadnych niespodzianek na drogach?
    Bliżej wschodniej granicy jak służby drogowe radzą sobie z odśnieżaniem?

    Pozdrawiam
    noker

  • 2. Data: 2010-02-12 10:32:53
    Temat: Re: Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrotem
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "noker" <n...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > drogach?
    > Bliżej wschodniej granicy jak służby drogowe radzą sobie z odśnieżaniem?

    tak samo jak na tym zadupiu z ktorego pochodzisz....

    NMSP...

  • 3. Data: 2010-02-12 11:50:55
    Od: noker <n...@g...pl>

    emes pisze:

    > tak samo jak na tym zadupiu z ktorego pochodzisz....
    >
    > NMSP...
    Dzięki, podniosłeś mnie na duchu. Myślałem, że dojadę jak człowiek.

    PS. Znamy się, że wiesz skąd jestem? Czy od siedzenia na internecie Ty
    wiesz wszystko?

  • 4. Data: 2010-02-12 13:40:48
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "noker" <n...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dzięki, podniosłeś mnie na duchu. Myślałem, że dojadę jak człowiek.
    >
    > PS. Znamy się, że wiesz skąd jestem? Czy od siedzenia na internecie Ty
    > wiesz wszystko?

    tylko to drugie !

    a gdyby kopiaca ironia w dupe nie byla zrozumiala, to po prostu derewujace
    jest to, jak traktuje sie polske B !
    To jeszcze nie syberia, naprawde zyja tutaj ludzie i czasami jakies
    zwierzaki i wszyscy sie maja dobrze.

  • 5. Data: 2010-02-12 16:35:38
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

> [...]
    > Macie jakieś wieści z tych okolic? Nie ma żadnych niespodzianek na
    > drogach? Bliżej wschodniej granicy jak służby drogowe radzą sobie z

    Do Zamościa standard. Natomiast od Zamościa to tylko przez Lipsko/Adamów
    (droga 849). Od Jacni lód, zwłaszcza w tym lesie ale rozepchnięte dość
    szeroko i przejazd jest. Od strony krajowej 17 (Zamość/Tomaszów) droga do
    Krasnobrodu nieprzejezdna (dane z dzisiejszego ranka).

    pozdr
    lublex

  • 6. Data: 2010-02-15 10:05:04
    Od: noker <n...@g...pl>

    Lecz się człowieku, może nie jest jeszcze za późno.

  • 7. Data: 2010-02-15 10:11:40
    Od: noker <n...@g...pl>

    lublex pisze:

> [...]
    > szeroko i przejazd jest. Od strony krajowej 17 (Zamość/Tomaszów) droga
    > do Krasnobrodu nieprzejezdna (dane z dzisiejszego ranka).

    Dzięki, właśnie tak pojechałem Lipsko/Adamów, Stok w Jacni fajny,
    siedmio letnia córcia nauczyła się jady na nartach.

    Tylko ta droga zdaje się za Świdnikiem mnie załamała. Dziura na dziurze.

  • 8. Data: 2010-02-15 15:57:26
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Tylko ta droga zdaje się za Świdnikiem mnie załamała. Dziura na dziurze.

    no niestety to problem
    mam nadzieję że marszałek woj który jeździ do Chełma często wkońcu się zeźli
    i puszczą kasę na ten kawałek
    pzdr
    GL