  • 31. Data: 2010-02-12 13:02:26
    Temat: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    > To tak dla pokrzepienia serc ;)

    chłopaki się napierdzielają a Gilu siedzi i rży ;-)
    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 32. Data: 2010-02-12 13:32:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >W Polsce biale znaki z czerwona obwodka podaja minimalna dopuszczalna
    >predkosc, z ktora nalezy jechac aby nie utrudniac zycia mistrzom.

    >Ponizej to srom i hanba. Ponizej jezdza tylko kapeluszem, nizej nie ma
    >juz nic... ;)

    Dokładnie trafiłeś, przynajmniej jeśli chodzi o normalne warunki.
    Ale że na pewno się z tym nie zgadasz, to KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 33. Data: 2010-02-12 13:35:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 03:00:56 -0800 (PST), amos napisał(a):

    > ps. w taka zime rowerem - naprawde szacunek ;)

    Co to jest "taka zima"? Na południu zima jest łagodna póki co, śniegu
    raczej mniej niż więcej. Ja np. wyglądając przez okno widzę że śniegu
    jest nie zakrywa murku który mam pod płotem a który ma ok. 30 cm, a
    odśnieżane tam nie było. Za to słyszałem że w Warszawie spadło dużo.
    Jak dla mnie - zima jak zima, z tym że mogliby coś zrobić z tym soleniem
    dróg - cierpi mój rower, buty, spodnie i auto (nie moje, ale używam).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2010-02-12 14:38:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 13:02, -=Elwood=- pisze:

    > chłopaki się napierdzielają a Gilu siedzi i rży ;-)

    Zastanawiające jest to, że zjeżdżający ma pierwszeństwo..
    Zjeżdżający zawsze może zjechać na pobocze i z niego wyjechać, gorzej ma
    ten który chce podjechać i się próbuje rozpędzić, jak on zjedzie na
    pobocze to już tylko do tyłu będzie mógł jechać i nigdy nie podjedzie
    pod górkę... ;)

    Jak to w zasadzie jest? Gil, wytłumacz nam...

  • 35. Data: 2010-02-12 15:12:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 02:17:10 +0100, Yogi(n) wrote:
    >Hmm, nie wiem, gdzies Ty tych górali widział, ale wg góralskich zasad
    >zjeżdża na bok ten jadący w dół, bo bez problemu potem ruszy dalej. A jak ma
    >trudniejszą sytuację hamulcowa, to powinien zwolnić, bo chwilę dalej po
    >prostu nie wyhamuje.

    Tez mnie sie tak wydaje, ale jak trzeba wjechac w zaspe .. to sie role
    odwracaja. Zeby z niej wycofac to ten z gory ma pod gorke, a ten z
    dolu wycofa latwo .. na posypana czesc jezdni :-)

    J.

  • 36. Data: 2010-02-12 15:15:03
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma trudniejszą sytuację hamulcowa, to powinien zwolnić, bo chwilę dalej po

    Ja także słyszałem o takiej zasadzie, że jadacy pod górę jedzie pierwszy i
    znam ją od wielu lat - uczył mne jej mój ojciec, kiedy jeszcze byłem
    dzieckiem i zaczynałem swoją przygodę z motoryzacją ujeżdżając rowery,
    Komarki oraz inne motorowery podobnej maści :)

  • 37. Data: 2010-02-12 15:35:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-12 07:52, Seba pisze:

    > IMO jest dokładnie odwrotnie - zatrzymuje się włąśnie ten co zjeżdża.

    Sytuacja:

    1.NIE MAJĄ SIĘ JAK MINĄĆ ...
    2. NIE MA JAK WYHAMOWAĆ JADĄC Z GÓRY
    3. NIE MÓWIĄC O WYHAMOWANIU I WYCOFANIU.
    4. PATRZ POST JF

    Sorka za taba, dopiero zobaczyła ja.

    6008

  • 38. Data: 2010-02-12 15:36:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-12 08:00, to pisze:

    > Raczej dokładnie na odwrót... jak masz "trudną sytuacją hamulcową" to
    > jedziesz za szybko.

    Zjedź spod nauczyciela w szczawnicy, ale jadąc tyłem hutnika.
    Zjeżdżasz po stromym w dół, zjeżdżając na wciśniętym hamulcu do
    ziemi (abs ciągle przyspiesza) czy z wrzuconą jedynką - ciągle
    się rozpędzasz ... O zatrzymaniu się możesz sobie pomarzyć :)

    6008

  • 39. Data: 2010-02-12 15:37:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-12 09:32, P.H. pisze:

    > boszzzzzz ale Ty jesteś prostacki
    ^^^^^^^^^
    > jeżdżę WW / DW / KN
    > ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...

    Odpowiadam: Dziecko neo.
    6008

  • 40. Data: 2010-02-12 15:38:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-12 09:56, gont pisze:

    > A tak poważnie, to faktycznie żenada :/

    Jaka ? Ja tam zdziwiony byłem, że tak szybko udało mi się pomoc
    zorganizować :)

    6008