  • 61. Data: 2010-02-15 14:14:45
    Temat: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > Co to jest "taka zima"? Na południu zima jest łagodna póki co, śniegu
    > raczej mniej niż więcej. Ja np. wyglądając przez okno widzę że śniegu

    no nie wiem.. też mieszkam na południu (G.Śląsk) i śniegu tu pod dostatkiem
    gdyby nie to, że muszę być w pracy w krawacie itd, to sam CHĘTNIE bym
    rowerem jeździł... a zaoszczędzoną kasę z biletów czy benzyny przeznaczał
    na inne cele... ale się nie da: albo auto (bo odwożę dzieci) albo autobus
    (wtedy żona zasuwa z dzieciakami na piechotę do szkoły)