  • 11. Data: 2010-02-12 09:21:40
    Temat: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Sytuacja 1:
    >
    > Zjeżdżam w dół jezdnią 2 pasową na której niestety w warunkach zimowych
    > nie zmieści się jedno auto. WG "góralskich" zasad jadący w dół ma zawsze
    > pierwszeństwo (ma trudniejszą sytuację hamulcową) ... niestety - ten
    > kierowca nie zna tej wersji i prze twardo do przodu ...

    tak jak piszą koledzy, pozajączkowały Ci się kierunki,
    brat

  • 12. Data: 2010-02-12 09:22:25
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 07:50:27 +0100, MadMan
    <m...@n...wp.pl> wrote:

    >Istnieje istnieje. Ostatnio jeśli pokonuję na rowerze więcej niż 5 km to
    >ZAWSZE mam sytuację w stylu wyprzedzenie przed przejazdem kolejowym (za
    >tabliczką z jedną kreską) po czym zmuszenie mnie do hamowania,
    >zajechanie drogi, wymuszenie pierwszeństwa. To akurat zestaw z wczoraj,
    >zrobiłem po drogach publicznych 20 km. Sporo po niezbyt ruchliwych.
    Ej, no ale zapomniałeś, że Typowy Polski Kierowca (TPK) za prędkość
    nie utrudniającą ruchu uważa maksymalną + 10 km (o ile jest
    kapelusznikiem, bo jak nie jest to jedzie z taką którą uważa za
    słuszną <przecież idioci stawiają ograniczenia> ale nie mniejszą niż
    na znakach), dalej że musi po wyminięciu ciebie pokazać, że nie boi
    się jechać prawą stroną (a przecież normalnie jedzie jak najbliżej
    środka bo mu się opony poprzebijają). A najważniejsze, że TPK nie poto
    kupił samochód w dizlu od babci w reichu - jaki oszczędny - aby potem
    tracić cenną ropę na zbędne hamowanie i przyspieszeaie. No co ty - to
    inni są frajerzy nie ja!
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 13. Data: 2010-02-12 09:32:42
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > Nie istnieje ... tak se dziś pomyślałem ...
    >
    > Sytuacja 1:
    > (tymbardziej, że to warszawka)
    >

    > Sytuacja 2:
    > 5 aut odmawiają - RSA , KNT, EL, WE, WPR ... bluzgając, że jestem pojebany
    > ... ehhh ... ;/.
    >
    > Sytuacja 3: Nie lubię blach SK

    boszzzzzz ale Ty jesteś prostacki

    jeżdżę WW / DW / KN
    ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...

  • 14. Data: 2010-02-12 09:33:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 09:22:25 +0100, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > dalej że musi po wyminięciu ciebie pokazać, że nie boi
    > się jechać prawą stroną (a przecież normalnie jedzie jak najbliżej
    > środka bo mu się opony poprzebijają)

    No dobra, to niech jedzie, ale czemu wolniej ode mnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-02-12 09:34:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > WG "góralskich" zasad jadący w dół ma zawsze
    > pierwszeństwo (ma trudniejszą sytuację hamulcową)
    > ... niestety - ten
    > kierowca nie zna tej wersji i prze twardo do przodu ...
    Jak by sie zatrzymał, juz by nie podjechał. Nawet gdyby
    zwolnił miał by juz problemy z podjazdem.
    Sam byłem nie raz w takiej sytuacji, i nówki zimówki nie
    pomagają.
    A ostatnio w zeszłym tygodniu przerabiałem temat miedzy
    Raściszowem, Walimem, a Rzeczką. Na drodze ponad 20cm
    śniegu, ciasno, ledwo auta sie mijały, niektórzy pruli pod
    górę na klaksonach by miejsce robić.
    Wracałem już przez przełęcz Jugowską, miałem gdzieś te
    podjazdy, zwłaszcza że mam tylny napęd i zapomniałem worów z
    cementem ;)
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-02-12 09:35:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > WG "góralskich" zasad jadący w dół ma zawsze pierwszeństwo

    czasem każdemu zdarza sie napisac babola ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 17. Data: 2010-02-12 09:53:46
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > WG "góralskich" zasad jadący w dół ma zawsze pierwszeństwo
    > (ma trudniejszą sytuację hamulcową)

    A co rzeczeni górale pili zanim sprzedali Ci takie zasady?
    ;-)))

  • 18. Data: 2010-02-12 09:56:02
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    P.H. pisze:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości news:hl26bi$97$1@inews.gazeta.pl...

    > boszzzzzz ale Ty jesteś prostacki
    >
    > jeżdżę WW / DW / KN
    > ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...

    No, to samo mi wpadło w oko :)

    Ja mam DOL, to chyba mnie łatwiej przypisać. Ale czasem jadę służbowym
    PO, to właściwie cholera wie...

    Rafale, a może masz jakiś ranking? Może warto zmienić powiat kurde...

    A tak poważnie, to faktycznie żenada :/

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<

  • 19. Data: 2010-02-12 09:57:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@a...xyz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Rowerowi? ROTFL.

    flame warning...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 20. Data: 2010-02-12 10:04:54
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    to pisze:

    > Co już samo w sobie świadczy w pewien określony sposób o Tobie...

    Tak sie zapytam, a co to ma do rzeczy?

    > Nie rozumiem. Nie zatrzymujesz się przed przejazdem?

    > Rowerowi? ROTFL.

    Odnoszę wrażenie, że nigdy nie jechałeś na rowerze po ulicy i stąd
    możesz nie mieć pojęcia jak się mogą zachować kierowcy w stosunku do
    rowerzystów. Ja się poruszam samochodem i na rowerze i oczywiście widzę
    debilnych kierowców i rowerzystów.

    > A kto się chce ciągnąć za jadącym po lodzie rowerem z prędkością typu 15
    > km/h?

    > Używaj środków lokomocji przystosowanych do warunków to nie będziesz miał
    > problemów.

    Kiedyś chyba Ty wspomniałeś, że rowerzyści wszystkich chcą przekonać
    że rower jest zawsze najlepszy. Może się mylę i to nie Ty. Ale widzę, że
    starasz sie przekonać rowerzystów że rower się nie nadaje do jazdy.

    Samochód u mnie stoi pod domem, po wielu próbach stwierdziłem że w moim
    wypadku rower jest wygodniejszy i szybszy na co dzień. Oczywiście
    większe zakupy, dalekie jazdy na urlop odbywam samochodem. A ile razy
    przy atakach zimy w Warszawie docierałem do domu czy pracy niemal tak
    samo szybko jak przy suchej szosie. Samochody stały wtedy w potwornych
    korkach. Czy w taki razie powinienem jechać jednak samochodem i stać w
    korku? To trochę bez sensu.

    Pozdrawiam.