  • Data: 2009-07-12 07:03:58
    Temat: Re: CF 300x porównywalna do HDD IDE co do szybkości?
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alojzy Zakalec wrote:
    > Korekta: co najmniej tak samo szybki lecz bezgłośny! Znaczy ten obecny
    > Hitachi TravelStar bardzo głośny nie jest ale nadal jest
    > najgłośniejszym elementem w całym laptopie co w nocy psuje cały
    > efekt...

    I tylko dlatego chcesz wymieniac? :) Mam w starym IBM dysk Fujitsu
    MHT206RAH (80GB) i jest on w zasadzie calkowicie bezglosny - leciutenki
    szum pracy mozna uslyszec jedynie w nocy, po przyblizeniu glowy do
    laptopa, a (ciche!) terkotanie slychac jedynie podczas wybranych operacji
    dyskowych. Podejrzewam, ze wiele wspolczesnych dyskow pracuje rownie
    bezglosnie.
    Poprzednio mialem kilka innych laptopow i dyskow, kazdy bardzo meczyl mnie
    glosna praca.

    k,