  • Data: 2009-07-12 17:06:50
    Temat: Re: CF 300x porównywalna do HDD IDE co do szybkości?
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a7db43f4-fd53-484e-a685-66471ce37a96@r36g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On Jul 12, 4:22 pm, Radosław Sokół <r...@m...com.pl> wrote:

    > Oczywiście wiesz, co oznacza "gwarancja life-time"? ;)

    Twój ton sugeruje, że wiesz o czymś czego ja nie wiem? Co więc
    oznacza?
    ------------------
    To nie tajemnica. Najczęściej gwarancja trwa jeszcze jakiś czas (2 lata) po
    zaprzestaniu produkcji.

    Też już było na ten temat, z XP można jednak to zrobić:
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms912906(Win
    Embedded.5).aspx
    --------------------
    Ciekawe. Ktoś próbował?

    > Takie sprawy powinien jednak załatwiać kontroler napędu SSD,
    > dysponując w tym zakresie sprytnym mechanizmem równoważenia
    > obciążenia oraz dużą ilością nadmiarowego miejsca w pamięci
    > flash.
    --------------------------
    Ostatnio nawet 64MB cache w Summitach z OCZ opartych o kontrolery Samsunga.
    Żaden dysk obrotowy nie ma tak wielkiego bufora! Więc producenci słuchają
    twoich rad. Niemniej jednak żaden kontroler nie rozwiąże problemów
    wynikających z konstrukcji samych pamięci.

    BTW. A co myślisz o tych Transcendach:
    http://www.transcendusa.com/Products/ModDetail.asp?M
    odNo=177
    powiedzmy MLC, gdyż nie będąc pewien to taki 32GB MLC wydaje się
    rozsądnym kompromisem między ceną a pojemnością.
    O jaki model konkretnie chodzi? Czy to nie ten z kontrolerem JMicrona?