eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie? › Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
  • Data: 2011-06-29 10:04:00
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2011 00:25, Maciej M. pisze:
    > Oczywiście będzie podstawa magnetyczna, tylko i wyłącznie - żadnych dziur.

    Ja antenę przykręciłem do relingu, zrobiłem w nim, a właściwie w
    aluminiowym jego mocowaniu, dwie dziury przykręciłem miniaturowy
    kątownik a do niego antenę.
    Nawet jak będę się chciał pozbyć CB i anteny to lepiej w owe dziury w
    relingu dać jakieś zaślepki, czy choćby wkręcić w nie śruby z łbem
    wpuszczanym, niż zastanawiać się jak pozbyć się rys spod magnesu jak pod
    niego dostanie się jakiś piasek czy przykleją jakieś opiłki metalu..
    A i amatorzy cudzej własności jakoś mnie omijają, bo bez klucza anteny
    mi nie zdejmą.
    No chyba że się relingów nie ma..