eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie? › Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
  • Data: 2011-06-29 10:49:14
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    news:slrnj0jp7p.t64.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Dobrze zbierać to nawet na widelcu się da, gorzej z nadawaniem. (Nie
    > mówię, że triflex źle nadaje, tego nie wiem)

    Ostatnio wreszcie mialem okazje przetestowac Triflexa (a mam go od roku :-).
    W zestawie z Harrym III, z drugiej strony 20-letnia Cobra 10 + Sirio AS-100.
    Bezproblemowa lacznosc w obie strony mialem na 10 km (wedlug pikietazu), z 8
    km lacznosc byla idealna. Z powodow oczywistych nie testowalem na 19-tym,
    tylko na 21, wiec wiadomo, ze na 19-tce zasieg bedzie mniejszy ze wzgledu na
    natlok w eterze.

    --
    Axel