  • 91. Data: 2011-08-29 10:07:37
    Temat: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zako?czone
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 27 Aug 2011 22:13:52 +0200, "WOJO"
    <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    >To uwierz wreszcie, że tylko tam, gdzie człowiek czuje, że może coś stracić
    >(pacjenta - idącą za nim forsę), tam się stara bardziej.

    W PL też forsa idzie za pacjentem. Niestety, w takiej odległości, że
    pacjent traci z nią jakikolwiek kontakt :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 92. Data: 2011-08-29 10:11:13
    Temat: Re: Boje w s?dzie z firm? ubezpieczeniow? zako?czone
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 28 Aug 2011 16:17:09 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >- Gigantyczne straty na OC pokazują, że ubezpieczyciele wykończyli się
    >nawzajem wojną cenową - mówi Wojciech Rabiej, prezes Rankomat.pl."

    A ktoś ich zmuszał aż do takiego obniżania cen? Nie mogli pozostawić
    sobie maleńkiego choćby marginesu zysku?

  • 93. Data: 2011-08-29 11:28:46
    Temat: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zakończone
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 12:12:55 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Dla co bardziej leniwych:
    > http://www.wokanda.org.pl/index_pl.php?mod_left=menu
    _jak_dzialamy&mod_center=sprawa8&mod_right=right_bla
    nk

    > Choć nie wiem kto zaprzecza możliwości pozwania bezpośrednio sprawcy
    > wypadku, zrozumie tą treść.

    Biedny Konio. wkleja i nie rozumie co: nie wiadomo kogo pozwali, a TU
    wypłaciło kasę, co w jego mniemaniu dowodzi, że mimo posiadania polisy
    można zostać obciążonym kosztami odpowiedzialności cywilnej za zdarzenie:

    "Na rozprawie w dniu 6 marca 2007 r. stawiła się Pani Henryka P. wraz z
    adwokatem, Pan Jerzy N. oraz przedstawiciele ww. firmy ubezpieczeniowej.
    Została zawarta ugoda na mocy której STU Ergo Hestia S.A. w Sopocie
    zobowiązało się zapłacić na rzecz naszej członkini kwotę 12 000,00 zł w
    terminie do dnia 23 marca 2007 r. wraz z ustawowymi odsetkami na wypadek
    zwłoki w zapłacie należności."

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 94. Data: 2011-08-29 13:10:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ktoś ich zmuszał aż do takiego obniżania cen? Nie mogli pozostawić
    > sobie maleńkiego choćby marginesu zysku?

    Czym większy portfel ubezpieczeń tym potencjalnie ryzyko może być mniejsze.
    Im więcej klientów ma OC, tym więcej kupi inne, bardziej dochodowe
    ubezpieczenie, które samo z siebie ciężej sprzedać.

    Zresztą zupełnie nie o to idzie, tylko czy prawdziwe jest twierdzenie, że
    składki są wprost powiązane z wypłaconymi odszkodowaniami.
    Nie są, a przynajmniej nikt nie zmusza ubezpieczyciela do takiego wiązania.
    To jest ich decyzja, a o wysokości składki często decyduje rynek.

    Np. Uniqa w której ubezpieczałem się od lat mocno podniosła ceny OC, mają
    jedne z najwyższych stawek na rynku obecnie, efekt jest taki że nie nadążają
    ponoć z rejestracją wypowiedzeń.
    I dam głowę, że jak nie za rok to za dwa znowu obniżą ceny, mimo że
    szkodowość raczej im nie spadnie.

  • 95. Data: 2011-08-29 13:48:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 29 Aug 2011 13:10:46 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >I dam głowę, że jak nie za rok to za dwa znowu obniżą ceny, mimo że
    >szkodowość raczej im nie spadnie.

    jeśli chcą dokładać do interesu, to chyba nie ma co narzekać? Kto
    bogatemu zabroni? :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 96. Data: 2011-08-29 15:31:16
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "michawar" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po dwóch latach i trzech miesiącach

    Nie strasz mnie...
    Wlasnie moj prawnik wyslal papiery do sadu o wyplate 176 tys zl za szkode
    kradziezowa :(
    Zastosowali znana metode przeciagania na "dorobiony kluczyk"...

    Przyznam szczerze, ze po raz pierwszy musze sie sadzic z TU o tak duza kwote
    a opowiesci o odmowie wyplaty odszkodowania na podstawie wyssanych z palca
    powodow, traktowalem jak urban legend.

    --
    Picasso

  • 97. Data: 2011-08-29 15:34:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pabl_o" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kwote a opowiesci o odmowie wyplaty odszkodowania na podstawie wyssanych z
    > palca powodow, traktowalem jak urban legend.

    Moja sprawa leży w sądzie od roku, wyrok w pierwszej instancji był po 9
    miesiącach.
    Była apelacja, czekam na II instancję.

  • 98. Data: 2011-08-29 15:45:20
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    wiadomości news:j3g4hf$384$1@news.onet.pl...

    > Moja sprawa leży w sądzie od roku, wyrok w pierwszej instancji był po 9
    > miesiącach.
    > Była apelacja, czekam na II instancję.

    Ty sie odwolales czy TU ?

    --
    Picasso

  • 99. Data: 2011-08-29 15:48:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:j3g4hf$384$1@news.onet.pl...

    > Ty sie odwolales czy TU ?

    TU, o kilkanaście procent całości.
    Pierwszą instancję wygrałem w pełni.

  • 100. Data: 2011-08-29 17:58:00

    Sun, 28 Aug 2011 11:33:52 +0200, w <j3d20t$tha$1@news.onet.pl>, Czarek Daniluk
    <c...@n...com> napisał(-a):

    > Odwracasz kota ogonem - skoro sam mówisz o takiej możliwości więc wskaż
    > jakikolwiek wyrok w takiej właśnie sprawie, a nie każesz komuś szukać :P
    > Ładny misio patysio - przytacza coś i każe sobie samemu szukać :P

    Nie poda, bo nie ma.
    Już to kiedyś przerabialiśmy.

    Tylko skończony idiota może w ogóle chcieć _próbować_ pozywać sprawcę zamiast
    TU. Być może Cavallino by tak zrobił.