-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin3!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.
nl!82.197.223.103.MISMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.
12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Date: Fri, 2 Aug 2013 11:03:19 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Błysło... (cross)
In-Reply-To: <g63eq9udq6q9.1uh948ra7q73f$.dlg@40tude.net>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1308021049580.4016@quad>
References: <rrindj5kxfbe.fuaeejifzbah$.dlg@40tude.net>
<Pine.WNT.4.64.1307302328110.2516@quad>
<g63eq9udq6q9.1uh948ra7q73f$.dlg@40tude.net>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 53
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1375510421 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1247 83.15.167.123:63463
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2500206 pl.pregierz:2079370
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 31 Jul 2013, mlodz wrote:
> Dnia Tue, 30 Jul 2013 23:29:34 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
>
>> On Tue, 30 Jul 2013, mlodz wrote:
>>> Słowem bym nie pisnął, gdyby z 200 metrów przed białą tablicą było
>>> ograniczenie do 70;
>> Ty tak poważnie?
>> 200m zbędnego ograniczenia... i czego to ma uczyć?
>
> Tam zaraz uczyć. Po prostu umożliwić spokojne wytracenie prędkości
> przed miejscem potencjalnie kolizyjnym.
Ale nie widzę ŻADNEGO wskazania do dodatkowego ograniczenia, skoro
oznakowanie WIDAĆ z odległości wystarczającej na wyhamowanie.
(a jeśli nie widać, to patrz niżej)
Zbyt wczesne ograniczenie prędkości IMO jest błędem, i to poważnym,
bo uczy że "można się nie przejmować i jeszcze sto metrów jechać
za szybko".
Błędne jest to przekonanie, nie oznakowanie, nakazujące, że
w miejscu w którym stoi znak masz mieć "60"!
> Wąska krajówka z długą prostą,
> na jej środku skrzyżowanie z wojewódzką, do tego jakiś ruch lokalny -
> niezależnie od terenu zabudowanego jakieś ograniczenie prędkości na
> krajówce jest niekulawym pomysłem, ze względu na możliwe różnice
> prędkości. Tyle że nie każdy specyfikę trasy musi znać, a tutaj D-42
> można zauważyć trochę późnawo i zamiast spokojnego zdjęcia nogi z gazu
> trzeba deptać po hamulcach.
A, no to jeśli twierdzisz że oznakowania nie widać, to chyba
domagasz się ostrzeżenia "60 za 200 metrów".
Jasno i wyrażnie:
W ŻADNYM RAZIE nie zgadzam się z tezą, że tam może 200 metrów
wcześniej stać "70" i uczyć, że można je olać!
BYĆ MOŻE powinien 200m wcześniej stać znak B-33 "60" (tak
właśnie) z tabliczką T-21 "200m"
Można by go postawić (razem z tabliczką) pod A-6a, ktory
(skoro to takie niebezpieczne miejsce) pewnie już tam jest.
> Albo mrużyć oczy przed potęgą ITD.
> A to przecież niezdrowe.
Ale niezdrowe jest właśnie to, że jak postawisz "70" to wszyscy
kierujacy będą mieli pretensje, że dokonano im pomiaru prędkości
10 metrów za tym znakiem!
:P
To nadinterpretacja, jakoby należało hamować *ZA* znakiem jest
powodem błędów, a postawienie takiego znaku "na zapas" jest właśnie
tym, co powoduje lekceważenie ograniczeń przez kierowców.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.13 18:51 mlodz
- 03.08.13 23:59 Gotfryd Smolik news
- 04.08.13 01:04 mlodz
- 04.08.13 08:52 John Kołalsky
- 04.08.13 20:35 Roman Stachowiak
- 05.08.13 13:02 Gotfryd Smolik news
- 05.08.13 13:01 Gotfryd Smolik news
- 05.08.13 18:35 John Kołalsky
- 05.08.13 22:57 masti
- 06.08.13 19:11 John Kołalsky
- 07.08.13 23:55 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie