-
Data: 2013-08-02 11:03:19
Temat: Re: Błysło... (cross)
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Wed, 31 Jul 2013, mlodz wrote:
> Dnia Tue, 30 Jul 2013 23:29:34 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
>
>> On Tue, 30 Jul 2013, mlodz wrote:
>>> Słowem bym nie pisnął, gdyby z 200 metrów przed białą tablicą było
>>> ograniczenie do 70;
>> Ty tak poważnie?
>> 200m zbędnego ograniczenia... i czego to ma uczyć?
>
> Tam zaraz uczyć. Po prostu umożliwić spokojne wytracenie prędkości
> przed miejscem potencjalnie kolizyjnym.
Ale nie widzę ŻADNEGO wskazania do dodatkowego ograniczenia, skoro
oznakowanie WIDAĆ z odległości wystarczającej na wyhamowanie.
(a jeśli nie widać, to patrz niżej)
Zbyt wczesne ograniczenie prędkości IMO jest błędem, i to poważnym,
bo uczy że "można się nie przejmować i jeszcze sto metrów jechać
za szybko".
Błędne jest to przekonanie, nie oznakowanie, nakazujące, że
w miejscu w którym stoi znak masz mieć "60"!
> Wąska krajówka z długą prostą,
> na jej środku skrzyżowanie z wojewódzką, do tego jakiś ruch lokalny -
> niezależnie od terenu zabudowanego jakieś ograniczenie prędkości na
> krajówce jest niekulawym pomysłem, ze względu na możliwe różnice
> prędkości. Tyle że nie każdy specyfikę trasy musi znać, a tutaj D-42
> można zauważyć trochę późnawo i zamiast spokojnego zdjęcia nogi z gazu
> trzeba deptać po hamulcach.
A, no to jeśli twierdzisz że oznakowania nie widać, to chyba
domagasz się ostrzeżenia "60 za 200 metrów".
Jasno i wyrażnie:
W ŻADNYM RAZIE nie zgadzam się z tezą, że tam może 200 metrów
wcześniej stać "70" i uczyć, że można je olać!
BYĆ MOŻE powinien 200m wcześniej stać znak B-33 "60" (tak
właśnie) z tabliczką T-21 "200m"
Można by go postawić (razem z tabliczką) pod A-6a, ktory
(skoro to takie niebezpieczne miejsce) pewnie już tam jest.
> Albo mrużyć oczy przed potęgą ITD.
> A to przecież niezdrowe.
Ale niezdrowe jest właśnie to, że jak postawisz "70" to wszyscy
kierujacy będą mieli pretensje, że dokonano im pomiaru prędkości
10 metrów za tym znakiem!
:P
To nadinterpretacja, jakoby należało hamować *ZA* znakiem jest
powodem błędów, a postawienie takiego znaku "na zapas" jest właśnie
tym, co powoduje lekceważenie ograniczeń przez kierowców.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.13 18:51 mlodz
- 03.08.13 23:59 Gotfryd Smolik news
- 04.08.13 01:04 mlodz
- 04.08.13 08:52 John Kołalsky
- 04.08.13 20:35 Roman Stachowiak
- 05.08.13 13:02 Gotfryd Smolik news
- 05.08.13 13:01 Gotfryd Smolik news
- 05.08.13 18:35 John Kołalsky
- 05.08.13 22:57 masti
- 06.08.13 19:11 John Kołalsky
- 07.08.13 23:55 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=