-
Data: 2013-08-03 18:51:04
Temat: Re: Błysło... (cross)
Od: mlodz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Fri, 2 Aug 2013 11:03:19 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> On Wed, 31 Jul 2013, mlodz wrote:
>> Tam zaraz uczyć. Po prostu umożliwić spokojne wytracenie prędkości
>> przed miejscem potencjalnie kolizyjnym.
> Ale nie widzę ŻADNEGO wskazania do dodatkowego ograniczenia, skoro
> oznakowanie WIDAĆ z odległości wystarczającej na wyhamowanie.
> (a jeśli nie widać, to patrz niżej)
W słoneczny dzień z pasa przeciwnego (samochód google'a, zdaje się,
jechał tylko w jedną stronę - oddalając się od tego znaku), widać
całkiem nieźle. Wyobraź sobie teraz tę drogę w nocy, na swoim pasie
i przy światłach mijania (choć nie wiem czy to ostatnie byłoby
konieczne).
> Zbyt wczesne ograniczenie prędkości IMO jest błędem, i to poważnym,
> bo uczy że "można się nie przejmować i jeszcze sto metrów jechać
> za szybko".
> Błędne jest to przekonanie, nie oznakowanie, nakazujące, że
> w miejscu w którym stoi znak masz mieć "60"!
A ile można mieć? Pytam całkiem poważnie.
>> prędkości. Tyle że nie każdy specyfikę trasy musi znać, a tutaj D-42
>> można zauważyć trochę późnawo i zamiast spokojnego zdjęcia nogi z gazu
>> trzeba deptać po hamulcach.
> A, no to jeśli twierdzisz że oznakowania nie widać, to chyba
> domagasz się ostrzeżenia "60 za 200 metrów".
Może być.
> Jasno i wyrażnie:
> W ŻADNYM RAZIE nie zgadzam się z tezą, że tam może 200 metrów
> wcześniej stać "70" i uczyć, że można je olać!
To był tylko przykład, a czy stopniowanie ograniczeń co do zasady,
jest na pewno takim fatalnym pomysłem... to temat na inną dyskusję.
> BYĆ MOŻE powinien 200m wcześniej stać znak B-33 "60" (tak
> właśnie) z tabliczką T-21 "200m"
> Można by go postawić (razem z tabliczką) pod A-6a, ktory
> (skoro to takie niebezpieczne miejsce) pewnie już tam jest.
A-6a jakoś nie kojarzę, jak mi się zdarzy jeszcze tamtędy jechać
to niechybnie zwrócę uwagę.
I nie rozumiem - jak możesz w ogóle sugerować, jakoby miejsce nie było
niebezpieczne. Gotfrydzie, przecież tam stoi fotoradar!
>> Albo mrużyć oczy przed potęgą ITD.
>> A to przecież niezdrowe.
> Ale niezdrowe jest właśnie to, że jak postawisz "70" to wszyscy
> kierujacy będą mieli pretensje, że dokonano im pomiaru prędkości
> 10 metrów za tym znakiem!
No co ty opowiadasz. Przecież niebezpieczne miejsce nie przesunie się
od razu 10 metrów za ten znak!
> :P
!
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.13 23:59 Gotfryd Smolik news
- 04.08.13 01:04 mlodz
- 04.08.13 08:52 John Kołalsky
- 04.08.13 20:35 Roman Stachowiak
- 05.08.13 13:02 Gotfryd Smolik news
- 05.08.13 13:01 Gotfryd Smolik news
- 05.08.13 18:35 John Kołalsky
- 05.08.13 22:57 masti
- 06.08.13 19:11 John Kołalsky
- 07.08.13 23:55 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
Najnowsze wątki
- 2024-06-24 Przenośny zbiornik ciśnieniowy
- 2024-06-23 ładny dzień na cabrio
- 2024-06-24 Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-23 HDMI
- 2024-06-23 Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-24 Berlin => Customer Support Engineer <=
- 2024-06-24 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-24 Szczecin => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-24 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-06-24 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-24 Warszawa => Business Development Manager <=
- 2024-06-24 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-06-24 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-24 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-24 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=