-
Data: 2013-08-03 18:51:04
Temat: Re: Błysło... (cross)
Od: mlodz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Fri, 2 Aug 2013 11:03:19 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> On Wed, 31 Jul 2013, mlodz wrote:
>> Tam zaraz uczyć. Po prostu umożliwić spokojne wytracenie prędkości
>> przed miejscem potencjalnie kolizyjnym.
> Ale nie widzę ŻADNEGO wskazania do dodatkowego ograniczenia, skoro
> oznakowanie WIDAĆ z odległości wystarczającej na wyhamowanie.
> (a jeśli nie widać, to patrz niżej)
W słoneczny dzień z pasa przeciwnego (samochód google'a, zdaje się,
jechał tylko w jedną stronę - oddalając się od tego znaku), widać
całkiem nieźle. Wyobraź sobie teraz tę drogę w nocy, na swoim pasie
i przy światłach mijania (choć nie wiem czy to ostatnie byłoby
konieczne).
> Zbyt wczesne ograniczenie prędkości IMO jest błędem, i to poważnym,
> bo uczy że "można się nie przejmować i jeszcze sto metrów jechać
> za szybko".
> Błędne jest to przekonanie, nie oznakowanie, nakazujące, że
> w miejscu w którym stoi znak masz mieć "60"!
A ile można mieć? Pytam całkiem poważnie.
>> prędkości. Tyle że nie każdy specyfikę trasy musi znać, a tutaj D-42
>> można zauważyć trochę późnawo i zamiast spokojnego zdjęcia nogi z gazu
>> trzeba deptać po hamulcach.
> A, no to jeśli twierdzisz że oznakowania nie widać, to chyba
> domagasz się ostrzeżenia "60 za 200 metrów".
Może być.
> Jasno i wyrażnie:
> W ŻADNYM RAZIE nie zgadzam się z tezą, że tam może 200 metrów
> wcześniej stać "70" i uczyć, że można je olać!
To był tylko przykład, a czy stopniowanie ograniczeń co do zasady,
jest na pewno takim fatalnym pomysłem... to temat na inną dyskusję.
> BYĆ MOŻE powinien 200m wcześniej stać znak B-33 "60" (tak
> właśnie) z tabliczką T-21 "200m"
> Można by go postawić (razem z tabliczką) pod A-6a, ktory
> (skoro to takie niebezpieczne miejsce) pewnie już tam jest.
A-6a jakoś nie kojarzę, jak mi się zdarzy jeszcze tamtędy jechać
to niechybnie zwrócę uwagę.
I nie rozumiem - jak możesz w ogóle sugerować, jakoby miejsce nie było
niebezpieczne. Gotfrydzie, przecież tam stoi fotoradar!
>> Albo mrużyć oczy przed potęgą ITD.
>> A to przecież niezdrowe.
> Ale niezdrowe jest właśnie to, że jak postawisz "70" to wszyscy
> kierujacy będą mieli pretensje, że dokonano im pomiaru prędkości
> 10 metrów za tym znakiem!
No co ty opowiadasz. Przecież niebezpieczne miejsce nie przesunie się
od razu 10 metrów za ten znak!
> :P
!
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.13 23:59 Gotfryd Smolik news
- 04.08.13 01:04 mlodz
- 04.08.13 08:52 John Kołalsky
- 04.08.13 20:35 Roman Stachowiak
- 05.08.13 13:02 Gotfryd Smolik news
- 05.08.13 13:01 Gotfryd Smolik news
- 05.08.13 18:35 John Kołalsky
- 05.08.13 22:57 masti
- 06.08.13 19:11 John Kołalsky
- 07.08.13 23:55 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz