  • Data: 2014-05-12 11:18:55
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Własnie widzę że cię nie interesuje, dlatego pieprzysz od rzeczy. Podważam
    > między innymi takie gówniane artykuliki jak "poleca" anacron -- bo są
    > zwyczajnie tendencyjne.

    Chlopaku przy arcaronie to ty jestes mniej niz 0. Facetowi sie chcialo i
    udowodnil, ze czesc miernikow predkosci uzywanych w PL jest zwyczajnie
    nielegalnych, czyli wbrew polskiemu prawu... co potwierdzil niejeden sad.
    Kazdy kto przyjmuje mandat z takiego urzadzenia jest zwyczajnym dupkiem, no
    ewentualnie moga grac kwstie ekonomiczne przy dochodzeniu swoich praw ale to
    juz swiadczy o tym w jakim panstwie zyjemy...

    >Ty coś tam brzęczysz o niesłusznym ukaraniu -- więc
    > pytam, masz dowód żeby to potwierdzić, czy tylko swoje słowo?

    ..i to nie ja mam udowadniac, ze przekroczylem predkosc. Na slowo to ty
    wierzysz policjantowi, pytam sie na jakiej podstawie ?.
    Ty naprawde chyba jestes jakims tumanem, bo nie wiem jak do ciebie trafic
    ?:)

    > Bo ja mam np.
    > dowody na swoją niewinność, tylko jakoś i nikt mnie nie próbuję za tę
    > niewinność ukarać.

    Nie przejmuj sie, tez kilka razy wydawalo sie, ze to mi robia zdjecia, ale
    dlugo bedziesz jeszcze o tym ?