  • Data: 2014-05-12 12:22:37
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 12 May 2014 11:53:08 +0200, Jakub Witkowski

    > No więc to dowodzi tylko, że w ciebie nie trafiono błędnym pomiarem.

    Jakubie, nie zniżaj się do poziomu Czesia. Trafiono we mnie błędnym
    pomiarem tj. jechałem zgodnie z przepisami a mimo tego FR strzelił fotkę.
    Rzecz w tym, że list nie przyszedł. Oczywiście, mam farta. Potrójnego. Może
    zagram w totka.

    > Ale czy to czegoś dowodzi? Jeśli nie, to po co o tym pisać?
    > Nikt przecież nie twierdzi, że każdy pomiar jest zły
    > (ani nawet, że większość).
    > nie widzę żeby ktoś pisał, że obywatel jest zawsze kryształowo czysty.

    Pewnie że nikt tego nie napisze -- bo z hipokryzją pod poduszką się
    niewygodnie śpi. Napisze za to, że Państwo jest złe i to "służba" musi mu
    udowdnić. Jak ma "złe narzędza", to choćby pomiar był prawidłowy, będzie
    taki "obywatel" zgrywać kryształ.

    > Obywatel zapewne znacznie częściej kręci, niż pada ofiarą błędu
    > (i nie ma w tym nic dziwnego, kazdy ma prawo się bronić).
    > Ale to nie ma nic do rzeczy.

    Owszem, wg mnie ma bardzo dużo. Przez takich "cwaniaków" ja nie mogę się
    łatwo bronić jeśli _faktycznie_ błąd będzie na moją niekorzyść, bo
    założenie będzie takie, że jestem kolejnym zapierdalaczem próbującym tylko
    uniknąć mandatu. Ale, ja jestem jednym z tych co uważają, że naprawę świata
    trzeba zacząć od siebie samego, a nie czekać aż inni to zrobią -- toteż
    rzeczywiście możemy się nie dogadać.

    --
    Pozdor Myjk