  • Data: 2014-05-12 14:30:00
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-12 12:22, Myjk pisze:

> [...]

    z tym się zgadzam, ale dbający o prawo i sprawiedliwość w naszym kraju
    nie powinni być lepsi, na oko to oni nie są w stanie ocenić czy pomiar
    jest ok...

    > Owszem, wg mnie ma bardzo dużo. Przez takich "cwaniaków" ja nie mogę się
    > łatwo bronić jeśli _faktycznie_ błąd będzie na moją niekorzyść,

    raczej przez cwaniaków którzy używają urządzeń mimo że wiedzą że nie
    zawsze działają prawidłowo.
    Przyjmijmy że twierdzę że w moim domu napięcie nie mieści się w
    granicach normy (np. jest 290V zamiast 230V) - przychodzi elektryk z
    elektrowni z miernikiem z tesco, pokazuje mu 300V, wymienia baterię na
    nową - już jest 230V - stwierdza że pomiar ok. Według ciebie to ja
    powinienem zainwestować w profesjonalny miernik żeby w razie czego
    obronić się przed nieprawidłowym pomiarem ludka z elektrowni :)

    > Ale, ja jestem jednym z tych co uważają, że naprawę świata
    > trzeba zacząć od siebie samego, a nie czekać aż inni to zrobią -- toteż
    > rzeczywiście możemy się nie dogadać.

    uważam tak samo - jeżeli wymagają ode mnie przestrzegania przepisów, to
    niech najpierw oni je przestrzegają...

    Łukasz