  • Data: 2014-05-12 13:40:21
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wychodzi na to, że ty nie kumasz. Była mowa o błędach w pomiarze i
    > wykazaniu że "służba" chce wlepić mandat za zły pomiar.

    A o czym ja pisze w swoim przypadku ?

    > Tymczasem jest
    > jedynie twoje stwierdzenie że jechałeś zgodnie z przepisami, do tego
    > jeszcze może zeznanie świadka, które i tak nie zostanie wzięte pod uwagę
    > (bo od kiedy pasażer umie oceniać prędkość pojazdu?)

    Gdyby zeznania swiadka nie byly brane pod uwage to sad nie zglaszalby takiej
    potrzeby glabie kapusciany !:) i jego zeznania nie beda sie tyczyc predkosci
    samochodu.

    >, a twoją jedyną linią
    > obrony na ten "błąd" będzie nieprawidłowe ustawienie patrolu (czyli że ich
    > nie widziałeś i nie mogłeś na czas dostosować prędkości tak żeby cię nie
    > mogli ustrzelić LOL). Względnie pomachasz "papierami anacrona" i będzie
    > temat z głowy. Że pomiar wskazał prawidłową prędkość, to już mało ważne.

    Moja linia obrony jest roznoraka i tyczy sie wszystkiego czego mozna bo na
    tym to polega.
    Ile razy mam ci powtarzac, ze to policja ma mi udowodnic z legalnego i nie
    mierzacego z bledami urzadzenia, ze przekroczylem predkosc. Malo tego musza
    to robic zgodnie z instrukcja urzadzenia (co raczyles pominac w swoim
    idiotycznym wywodzie lub nie doczytales mojego postu) i zgodnie z przepisami
    a slowo policjanta powinno byc rownowazne z moim.
    Wobec powyzszego skoro uwazam, ze nie przekroczylem predkosci musze sie
    bronic mozliwymi dostepnymi sposobami. Dlaczego mam byc zmuszany do
    kupowania jakichs kamer i innych gadgetow jak u ruskich skoro zyjemy w
    panstwie "prawa"?
    Boze jaki ty jestes glupi i prosty gosc, no normalnie juz brakuje slow :)

    > Przecież wrzuciłem!

    To przypomnij laskawie linki, chcesz sie droczyc ?