-
Data: 2014-05-12 21:00:44
Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
>> Zreszta - wybacz ale moze jednak merytorycznie odniesiesz sie do tego
>> co juz sie dowiedzielismy o rapidzie poczynajac od procesu
>> homologacji. Moze, skoro tak wszystko wiesz, to wyjasnisz pewne
>> kwestie bo niestety GUM nie potrafi tego zrobic... A to w koncu ich
>> homologacja...
>
> To może w końcu pokażesz mi jakiś przykład ewidentnie źle wlepionego
> mandatu gdzie są na to DOWODY a nie tylko domysły? Urządzenia są
> obarczone błędem, to wiedzą wszyscy i nie trzeba z tym po sądach
> latać. Ale ważniejsze jest, że ludzie też popełniają błędy, ale co
> gorsza kłamią bardziej i częściej niż urządzenia i ludzie, których
> oskarżają o kłamstwa. I to jest główny problem "systemu".
>
No to się odniosłes do tego o co pytałem...
> Aha, anacron milczy, więc może Ty wiesz ile pomiarów na sekundę
> wykonuje taki radar w samochodzie?
>
Nie mam pojecia.
>>> Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy błyski, które
>>> dostałem jadąc przepisowo -- i się jakoś doczekać nie mogę. :P
>> Może kalibrowali urządzenie? A moze zmierzyli coś innego?
>
> Wg anacronowskiej teorii FR i policja jest nastawiona na bezpardonowe
> "strzyżenie baranów".
Różnie z tym bywa...
Znajomy dostał ostatnio 57 na 50 - rozmowe przytaczałem...
> Tymczasem, co opisywałem tutaj na grupie jakiś
> czas temu, dostałem fotkę za czerwień na skrzyżowaniu (a nawet dwie).
> Przejeżdżałem 80/80 dostałem fotkę (jak i paru innych w tym dniu, w
> tym jeden osobnik z tej grupy dyskusyjnej). Listów motywacyjnych nie
> dostałem, co podważa teorię o "strzyżeniu baranów", względnie mam
> wyjątkowe szczęście, albo samochód typu stealth niewidzialny dla
> radarów -- bo tylko mnie jak na złość nigdy nie strzygą. No a przecież
> skoro fotka zrobiona, to coś było "źle" i list powinien przyjść
> (zresztą sam anacron mi wywróżył, że skoro błysnęło, to z pewnością
> przyjdzie bo kąt wiązki odbicia się nie zgadzał z rzeczywistością,
> druta ktoś źle pociągnął itd.). Ale się nie doczekałem, choć mam
> zapisy z rejestratora samochodowego i mógłbym się swobodnie pokłócić.
To ze w Twoim wypadku nie popełniono błędu dowodzi tego, ze urzadzenia
działają taka jak powinny?
A te jaja z homologacją to był tylko ludzki błąd a nie celowe oszustwo?
A podobno nie jesteś naiwny...
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.14 21:32 John Kołalsky
- 12.05.14 21:41 John Kołalsky
- 12.05.14 21:45 John Kołalsky
- 13.05.14 09:50 anacron
- 13.05.14 10:38 anacron
- 13.05.14 22:40 Tom N
- 14.05.14 00:00 Budzik
- 14.05.14 14:52 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?