  • Data: 2014-05-12 21:00:44
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > To może w końcu pokażesz mi jakiś przykład ewidentnie źle wlepionego
    > mandatu gdzie są na to DOWODY a nie tylko domysły? Urządzenia są
    > obarczone błędem, to wiedzą wszyscy i nie trzeba z tym po sądach
    > latać. Ale ważniejsze jest, że ludzie też popełniają błędy, ale co
    > gorsza kłamią bardziej i częściej niż urządzenia i ludzie, których
    > oskarżają o kłamstwa. I to jest główny problem "systemu".

    No to się odniosłes do tego o co pytałem...

    > Aha, anacron milczy, więc może Ty wiesz ile pomiarów na sekundę
    > wykonuje taki radar w samochodzie?

    Nie mam pojecia.

    > Wg anacronowskiej teorii FR i policja jest nastawiona na bezpardonowe
    > "strzyżenie baranów".

    Różnie z tym bywa...
    Znajomy dostał ostatnio 57 na 50 - rozmowe przytaczałem...

> [...]
    > dostałem, co podważa teorię o "strzyżeniu baranów", względnie mam
    > wyjątkowe szczęście, albo samochód typu stealth niewidzialny dla
    > radarów -- bo tylko mnie jak na złość nigdy nie strzygą. No a przecież
    > skoro fotka zrobiona, to coś było "źle" i list powinien przyjść
    > (zresztą sam anacron mi wywróżył, że skoro błysnęło, to z pewnością
    > przyjdzie bo kąt wiązki odbicia się nie zgadzał z rzeczywistością,
    > druta ktoś źle pociągnął itd.). Ale się nie doczekałem, choć mam
    > zapisy z rejestratora samochodowego i mógłbym się swobodnie pokłócić.

    To ze w Twoim wypadku nie popełniono błędu dowodzi tego, ze urzadzenia
    działają taka jak powinny?
    A te jaja z homologacją to był tylko ludzki błąd a nie celowe oszustwo?

    A podobno nie jesteś naiwny...